Sivu 1/1

Apua Apua! sierrasta alkaa olla liikaa resistanssia...

Lähetetty: 27 Maalis 2005 18:23
Kirjoittaja sierramies-87
Eli tämmönen ois ongelma, sierrasta (2.0i ohc) loppui bensa ja sammui, käynnistin uudelleen ja pysyi hetken käynnissä-->sammui, lisää bensaa tankkii ja uusi yritys--> meinaa lähteä mutta kastelee tulpat?!? oon kolmesti ottanu kaikki tulpat irti ja kuivannu/antunu kuivaa ja takasi kiinni niin aina lupaa lähteä muttei lähe! mistähän johtuu että sierra nyt haluaa kastella tulpat? no otin akunkengän irti että ainakin boksit "nollautuu" ja koitan tässä joskus uudelleen mutta mikä tommosta vois aiheuttaa? kerran ennen on loppunu bensakesken ja silloinkin vastusti kovasti mutta seuraavana päivänä lähti heti startista käyntiin,mutta nyt ei lähe,vain lupaa lähteä vähän aikaa...ja kastelee tulpat oiken kunnolla... en usko että kovin suurta vikaa ois kun muuten lähtenyt erittäin hyvin käyntiin, aina -25 asteesta ilman lämmitystä :wink:

Lähetetty: 27 Maalis 2005 20:12
Kirjoittaja janzamar
se boxi mikä ohjaa sytkää ja jakajaa..
niitä hajoo tämän tästä..?

Lähetetty: 28 Maalis 2005 10:29
Kirjoittaja sierramies-87
eilen sahasin yht varmaan 5min käyntiin...viimein lähti ja savutti kovasti vähän aikaa... mutta vaikka sammutti niin nyt lähti käyntiin täysin normaalisti..ja heti? kummajuttu..

Lähetetty: 28 Maalis 2005 13:19
Kirjoittaja p3
ilmas bensalinjan.

Lähetetty: 28 Maalis 2005 15:45
Kirjoittaja Eemeli
Oliskohan regulaattori(b. paineensäädin) tai paluu linja ollu tukossa, ja nosti bensa paineet niin korkeelle että sai liikaa???

Jos tankki meni täysin tyhjäksi saatto imasta jotain pas**aa sieltä joka tukki linjastoa.

Ja viellä siitä että noi efin laitteistothan ei nosta sitä bensan painetta silla pikku hetkellä kun pumppu käy kun virta kytketään. Itsellä jos on päässyt pensa loppumaan, olen ekä käyttänyt noin 5 kertaa virtoja päällä ennen kuin olen edes yrittänyt startata, että varmasti on suuttimilla riittävä paine.

Lähetetty: 28 Maalis 2005 17:52
Kirjoittaja sierramies-87
eli eilen kun ajelin tolla niin kävi erittäin hyvin mutta tänääkun räjäytti käyntiin niin veti tasasen huonosti läpi kierrosalueen..tyhjäkäyntiä käy suht ok mutta ei jaksa vetää.. nykii ajoi millä kierroksilla tahansa?!? ehdotuksia? ois varmaan seuraava homma vaihtaa bensansuodatin ja laittaa vielä uudet tulpat ja muutenkin tutkia tuo bensansaanti puoli?

ennen nyki vaan satunnaisesti n.<3000rpm päivästä riippuen mutta ilmamäärä mittari antoi ihan ihmeellisiä lukemia! no sen otin irti ja putsasin sen potikan niin nyt näyttää kyllä resistanssin lineaarisesti suhteessa läpänkääntymiseen mutta nyt on tosiaan ilmentyny jotain häikkää että nykii tasaisesti läpi kierrosalueen...

ilmamäärä mittarin vika--> Made in France... :lol: sais nuo ranskalaiset keskittyä patonkien tekemiseen mutta tosiaan nyt sekin taas koskettaa mutta jossain muualla vikaa...

mietin että onkohan mulla semmonen bensansuodatin mikä kuuluiskin olla kun se on n. limsatölkin kokonen? motonetistä bensansuodatin maksaa 14.9€ luulin että ois ollu kooltaan pienempi..


mutta tosiaan vinkkejä kaipaisin tähän ongelmaan... kun n.1,5vk päästä pitäis olla korttikin... 8)

Lähetetty: 28 Maalis 2005 20:47
Kirjoittaja Eemeli
IS alkuperäinen bensiinisuodatin halkaisija n. 12cm ja pituus n. 15cm tms. mutta iso kuitenkin.

Lähetetty: 04 Huhti 2005 19:34
Kirjoittaja sierramies-87
kyllä siellä tankissa olikin bensaa... nyt loppu nykiminen! bensansuodatin oli niin tukossa että ei meinannu ilma mennä läpi puhaltamalla...uuden laitoin ja nyt lähtee heti startista käyntiin ja ei nyi! 8)