Kiihdytys ongelma
Lähetetty: 29 Kesä 2006 23:50
Jep sorry jos jotain alkaa jo tympiä
, mutta palailisin tuossa jo useampaan kertaan läpikäytyyn aiheeseen. En vain löytänyt mistään viestiketjua jossa olisi saatu ratkaisu ko. ongelmaan.
Orkussa (cvh 1.6 efi 92) on tuommonen erittäin ärsyttävä portaittain kiihtymisominaisuus alle kolmen tonnin kiekoilla.
n. 3000rpm:sta ylöspäin auto kiihtyy normaalisti.
Ensinnäkin kiinnostaisi tietää toimiiko kenenkään 1.6 cvh efi koneella varustettu esko tai orkku normaalisti kiihdytettäessä. Tai oisko joku jopa saanu ko. vian paikallistettua.
Autoon on vaihdettu edellisen omistajan toimesta uusi pa pumppu joten sen pitäisi olla kunnossa. Uusi kissa on myös joten senkään ei pitäs olla tukossa.
Lambda-anturin ja kaasuläppäasentoanturin mittasin, että pysyvät arvoissaan. Toista alipaineanturiakin tuli kokeiltua eikä mitään vaikutusta. Tulppien kipinävälinki tarkistin (1mm) ja näyttivät olevan ok.
Mikäs se mötikkä on siinä suuttimia syöttävän palikan päässä.. eli se josta menee letku jonnekki imupuolelle?? Voiko sillä olla vaikutusta.
Ja löytyykös tuolta polttoainepuolelta joku paineventtiili joka pitää paineen siinä 3:ssa baarissa vai mites homma toimii?
Mitäs seuraavaksi? Hyviä ja huonojakin ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan

Orkussa (cvh 1.6 efi 92) on tuommonen erittäin ärsyttävä portaittain kiihtymisominaisuus alle kolmen tonnin kiekoilla.
n. 3000rpm:sta ylöspäin auto kiihtyy normaalisti.
Ensinnäkin kiinnostaisi tietää toimiiko kenenkään 1.6 cvh efi koneella varustettu esko tai orkku normaalisti kiihdytettäessä. Tai oisko joku jopa saanu ko. vian paikallistettua.
Autoon on vaihdettu edellisen omistajan toimesta uusi pa pumppu joten sen pitäisi olla kunnossa. Uusi kissa on myös joten senkään ei pitäs olla tukossa.
Lambda-anturin ja kaasuläppäasentoanturin mittasin, että pysyvät arvoissaan. Toista alipaineanturiakin tuli kokeiltua eikä mitään vaikutusta. Tulppien kipinävälinki tarkistin (1mm) ja näyttivät olevan ok.
Mikäs se mötikkä on siinä suuttimia syöttävän palikan päässä.. eli se josta menee letku jonnekki imupuolelle?? Voiko sillä olla vaikutusta.
Ja löytyykös tuolta polttoainepuolelta joku paineventtiili joka pitää paineen siinä 3:ssa baarissa vai mites homma toimii?
Mitäs seuraavaksi? Hyviä ja huonojakin ehdotuksia otetaan kiitollisena vastaan
