Sivu 1/1

Tehoarvio kent konkareilta

Lähetetty: 14 Kesä 2006 08:48
Kirjoittaja esaq
Tuossa on rakenteilla tollanen katukäyttöön tuleva kentti..

1600cc
Ylikokoon porattu
Kansi viilattu pikkusen.. ei muista tarkalleen..
Anglian tasapää männät
BFC2 Nokka, kaasariksi DGV 32/32 GT (Täysin uusi).
Imusarja harvinainen kisatyöstetty versio.
Kaikki sisällä on pikkusen viilattua ja kilkkeet, laakerit yms. täysin uutta.
4-2-1 peltisatsi ja 2" suora putki..


Minkähänmoisia tehoja tuosta sopii odotella kunnon säädöillä?
Mitäköhän tehoille tekisi vaakatuplat..
Toivottavasti pikkuperä ja loota ei oo heti päreinä :roll:

Lähetetty: 14 Kesä 2006 11:54
Kirjoittaja country sedan
Varmaan joku satakunta heppaa.

Lähetetty: 14 Kesä 2006 15:35
Kirjoittaja s.o.h.c
country sedan kirjoitti:Varmaan joku satakunta heppaa.
Ja tämäkin konetehoa, eli ei oo pelkoa että loota tai perä hajoilee.

Lähetetty: 14 Kesä 2006 18:29
Kirjoittaja esaq
Miten paljon rengastehot ja konetehot eroaa toisistaan?
Miten esimerkiksi tuo vakiokoneen teho on ilmoitettu?

Lähetetty: 14 Kesä 2006 19:00
Kirjoittaja Sultzi
Kaverilla oli 1,6l kentti, 40mm tuplilla, kantta työstetty, joku nokka, peltisatsi=takapyöriltä 105hv huonohkoilla säädöillä.

Lähetetty: 15 Kesä 2006 08:19
Kirjoittaja spetke
Niin sanotaan nyt vielä kerran, että silloinhan viritystä pidetään onnistuneena kun tehot eivät laske 10% enempää.

Lähetetty: 15 Kesä 2006 09:59
Kirjoittaja Tinde
esaq kirjoitti:Miten paljon rengastehot ja konetehot eroaa toisistaan?
Karkeasti takavetosissa moottoriteho = pyöräteho * 1.2
esaq kirjoitti: Miten esimerkiksi tuo vakiokoneen teho on ilmoitettu?
moottoritehoa