Sivu 1/1

Muutos 2.0 --> 2.1 turboon, Vertailu lappua kaivataan.

Lähetetty: 10 Kesä 2006 17:00
Kirjoittaja spetke
Löytyisikö mistään netin kautta vertailu lappua speksejä eri sierrojen teknisistä eroavaisuuksista?
-Joskus sain vertailu lapun katsastuskonttorilta mutta helpottaisi jos ei tarttis sinne asti vielä lähteä.
Jos vaikka joku olisi sen skannannut koneelleen.
Kun tuli tossa tohon omaan katiskaan ahdin paiskattua kiini ja pitäisi siihen vielä toi leimakin saada...
Xr4 sierran jarrut tuli jo hommattua, mutta mitä muuta???

PS: JA SIITÄ JONKUN MODEN LAITTAMASTA LINKISTÄ EI TOSIAANKAAN IRRONNUT MITÄÄN JÄRKEVÄÄ TÄHÄN HOMMAAN!!!
MIKSI LUKITUS ??????????????????????????????????
SIINÄ LINKISSÄ JAARITELTIIN AIVAN JOTAIN MUUTA :shock:

Lähetetty: 10 Kesä 2006 18:02
Kirjoittaja turbiiniriesa
ei tuohon mitään muuta ku ne xr4 jarrut, jarrupenkki lappu sopivilla tehoilla ja konttorille.

Re: Muutos 2.0 --> 2.1 turboon, Vertailu lappua kaivataan

Lähetetty: 10 Kesä 2006 18:34
Kirjoittaja Jaakko85
spetke kirjoitti:PS: JA SIITÄ JONKUN MODEN LAITTAMASTA LINKISTÄ EI TOSIAANKAAN IRRONNUT MITÄÄN JÄRKEVÄÄ TÄHÄN HOMMAAN!!!
MIKSI LUKITUS ??????????????????????????????????
SIINÄ LINKISSÄ JAARITELTIIN AIVAN JOTAIN MUUTA :shock:
Olisit vaan jatkanut sitä jaarittelua siellä, samaa aihetta se oli. Vai pitääkö jokakysyjällä olla oma topikki samasta aiheesta. Voi kristus sentään. "tähän se hymiö missä nousee savu korvista*

P.s. Kuten turbiiniriesa sanoi, niin helpoiten tuo katsastus saattaa mennä juuri noin eli xr4i jarrut joka nurkkaan (isommat levyt ja 10" rummut taakse), tai sitten mittautat alle 20% tehonnousun (vrt. "vakioon") ja ajat leimalle. Kannattaa kysyä katastuskonttorilta kun näkemyksiä näyttää olevan niin monta kuin on katsastajiakin, näin suunnilleen.

Lähetetty: 11 Kesä 2006 17:38
Kirjoittaja spetke
Joo jarrut on hommattu 260mm etulaikat ja 10" rummut taakse, ja itselläni sellainen kutina että noilla pitäs saada leima kun penkittää sellaset 150 heppaset laput...
Mutta kun jotkut väittävät että pitäisi vielä moiseen kivikautiseen (vm88) sierraan kattikin laittaa... vaikka ei kattiauton arvoja tarvitse olla... kuulostaa vaan hölmölle touhulle moinen...

Lähetetty: 11 Kesä 2006 17:40
Kirjoittaja Jaakko85
spetke kirjoitti: vaikka ei kattiauton arvoja tarvitse olla... kuulostaa vaan hölmölle touhulle moinen...
Millonkohan nuo säädökset ovat kovin viisaalle kuullostaneet?

Kyllä se tais olla että xx.xx.1987 jälkeen käyttöönotettuun piti katti putkeen laittaa.

Lähetetty: 12 Kesä 2006 08:59
Kirjoittaja country sedan
Jaakko85 kirjoitti: Kyllä se tais olla että xx.xx.1987 jälkeen käyttöönotettuun piti katti putkeen laittaa.
1.7.87->

Lähetetty: 12 Kesä 2006 18:12
Kirjoittaja spetke
No tarvii hepata sinne leiman ajaksi joku vanha katin räppänä, arvothan eivät onneksi tarvitse olla mitkään vähäpäästöiset onneksi.
-Riittääkös noi pelkät XR-nelosen jarrut sitten vai tarviiko kenties vielä jotain muutakin vaihtaa? esim kallistuksen vakaajaa jousia/iskareita???