Sivu 1/1
tekniikan vaihto
Lähetetty: 25 Touko 2006 11:21
Kirjoittaja escort88
omistan sierran 2.0 ohc vm.88.olen vaihtamassa tekniikkaa ja ajattelin kysyä paria asiaa teiltä.kumpi kannattaisi laittaa 2.0is kone vai 2.8 v6 kone?olisihan tuossa 2.8 koneessa tietysti enemmän tehoa ja vääntöä mutta miten menee muutoskatsastuksesta läpi? is koneessa olisi se hyvä puoli ettei tarvitsisi tehdä oikein mitään muutoskatsastukseen.paljonko löytyy is koneesta vakiona tehoja ja entäpä 2.8 ?antakaa vielä hyviä viritys vinkkejä is ja 2.8 koneelle.tarkoitus olisi päästä 150-200 heppaan.
Re: tekniikan vaihto
Lähetetty: 25 Touko 2006 12:03
Kirjoittaja jaska74
escort88 kirjoitti: is koneessa olisi se hyvä puoli ettei tarvitsisi tehdä oikein mitään muutoskatsastukseen.
tai siis ei tarvi tehdä yhtään mitään....
escort88 kirjoitti:paljonko löytyy is koneesta vakiona tehoja
saman verran kun muistakin ruiskuista, is on vain varustelutaso.
(ohc 115hv dohc 120hv jne)
escort88 kirjoitti:?antakaa vielä hyviä viritys vinkkejä is ja 2.8 koneelle.tarkoitus olisi päästä 150-200 heppaan.
ahdin antaa tahdin

Lähetetty: 25 Touko 2006 21:28
Kirjoittaja JuHo^
ohariin löytyy vapari viri osaa paljon ja suht havalla. dokkilaisen kannen osista joutuukin sitten jo pulittamaan
ahdinta kankea mäntää välijäähyä nokkaa ja vaikka ms hoitamaan polttoaine puolta
harvinaista jos tulet saamaan kaiken rahan takaisin autoa myydessä joten kannattaako tuo virittäminen?
Lähetetty: 26 Touko 2006 11:18
Kirjoittaja escort88
budjetti liikkuu siinä 1000-2000€ kieppeillä.tuskin tuolla paljoa saa mutta jotain kumminkin.Ja hommasin juuri sen is koneen.elikkä sitä nyt ois tarve virittää.
Lähetetty: 26 Touko 2006 13:33
Kirjoittaja Sultzi
Turboa vaan kehiin jos jotain 200hv:n lukemia haluat.
Tuolla 2000e saa jo suht kestävän koneen noihin 200-250hv:n lukemiin, toki kaikenhan paskaksi saa?

Lähetetty: 26 Touko 2006 14:49
Kirjoittaja escort88
mitä kaikkea koneelle kannattaisi tehdä että se sitten kestää sen turbotuksen

Lähetetty: 26 Touko 2006 15:07
Kirjoittaja Sultzi
Varmin vaihtoehto olis hankkia cossun männät ja kanget ja cossun kannentiiviste. Alakertaan luonnollisesti uudet laakerit ja tiivisteet.
Ja tietysti ei kannata unohtaa sitä kytkimen parantamista.
Edit: Mutta tuosta 2.0l turbotuksesta on täälläkin jauhettu niin paljon, että käytteleppä hakua
