Ford App

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
Teppu

Ford App

Viesti Kirjoittaja Teppu »

Toimiiko muilla Ford App (vanhalta nimeltä Ford Pass)? Muistaakseni keväällä minulla rupesi pähkimään niin että oli välillä 1-2pv toimimatta ja itsekseen elpyi sen jälkeen toimintaan. Käytän sovellusta lähinnä siihen että joko tarkastaa milloin PHEV:in akku on ladattu taikka talvella etäkäynnistelen autoa. Nyt ei toimi kumpikaan ominaisuus ja mietityttää onko vika autossa vai sovelluksessa. Olen jo poistanut/asentanut sovelluksen uudelleen ja rekisteröinyt auton uudelleen sovellukseen mutta nämä ei auttanut ongelmaan.
focst

Re: Ford App

Viesti Kirjoittaja focst »

Teppu kirjoitti: 27 Heinä 2026 20:12 Toimiiko muilla Ford App (vanhalta nimeltä Ford Pass)? Muistaakseni keväällä minulla rupesi pähkimään niin että oli välillä 1-2pv toimimatta ja itsekseen elpyi sen jälkeen toimintaan. Käytän sovellusta lähinnä siihen että joko tarkastaa milloin PHEV:in akku on ladattu taikka talvella etäkäynnistelen autoa. Nyt ei toimi kumpikaan ominaisuus ja mietityttää onko vika autossa vai sovelluksessa. Olen jo poistanut/asentanut sovelluksen uudelleen ja rekisteröinyt auton uudelleen sovellukseen mutta nämä ei auttanut ongelmaan.
Keväällä viimeksi etä käynnistys toiminut. Muut toiminnot toimii lataus taso ja muut toimii.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Teppu

Re: Ford App

Viesti Kirjoittaja Teppu »

Soittelin Fordille asiasta. Ilmeisesti käytössä on auton päässä 4G sekä 5G modeemeja joiden kautta auto on yhteydessä Fordin palvelimeen. Minulla on käytössä 5G modeemi ja siinä on päällä joku ongelma johon etsitään ratkaisua. 4G modeemi kuulema toimii vähän paremmin.
Vastaa Viestiin