Sivu 1/1

Focus 1.6cdi 2009farmari

Lähetetty: 22 Kesä 2026 17:44
Kirjoittaja Repavaari
Kaveri tankkasi vahingossa bensaa n10l. miten sais tankin tyhjättyä?

Re: Focus 1.6cdi 2009farmari

Lähetetty: 22 Kesä 2026 18:23
Kirjoittaja tursas
Repavaari kirjoitti: 22 Kesä 2026 17:44 Kaveri tankkasi vahingossa bensaa n10l. miten sais tankin tyhjättyä?
Vaikka tämmösellä öljynvaihtopumpulla...
https://www.motonet.fi/tuote/mtx-tools- ... kcQAvD_BwE
on noita sähkösiäkin, mutta Motonet tais pelotella, että niissä olisi räjähdysvaara jos polttoaineiden kanssa pelaa..