Focus 1.6cdi 2009farmari
Lähetetty: 22 Kesä 2026 17:44
Kaveri tankkasi vahingossa bensaa n10l. miten sais tankin tyhjättyä?
Ford-Club Finland keskustelu
https://www.fordclub.fi/foorumi/
Vaikka tämmösellä öljynvaihtopumpulla...Repavaari kirjoitti: 22 Kesä 2026 17:44 Kaveri tankkasi vahingossa bensaa n10l. miten sais tankin tyhjättyä?