Sivu 1/1

2010 transit koukun sähköt

Lähetetty: 07 Kesä 2026 15:09
Kirjoittaja Hössösöä
Elikkäs 10vm transiitin koukun sähköt, ongelmana 13 napaisen pistokkeen kytkentä, johtojen värit jotain aivan muuta mitä normaalisti. Löytiskö jostakin mahdollista kytkentä ohjetta tai kuvaa pistokkeen sisältä että mikä väri mihinkin numeroon. Kiitos

Re: 2010 transit koukun sähköt

Lähetetty: 13 Kesä 2026 12:29
Kirjoittaja Hammar
Kuva

https://ibb.co/0jvn29L1

Kokeile tuota.