Sivu 1/1

VOI POISTAA! O: Ford Fiesta Van 1.4 TDCi 2010 rattiakselin kokoonpainuva osa.

Lähetetty: 06 Kesä 2026 03:25
Kirjoittaja Sleeper_agent
Otsikon mukainen osa haussa. Ihmettelin väljyyttä ja kolinaa ohjauksessa, niin katsuri otti ihan asiakseen tutkia tuota mysteeriä, ja löysi väljyyttä tuosta kokoonpainuvasta ns. "Kolariosasta".

Linkeissä kuvat:

Siitä polkimien takana sijaitsevasta itse osasta.
https://ibb.co/PvFDC6Zp

Vikalistasta (kuva pystyssä, valitettavasti)
https://ibb.co/FLFmM3Z5

Myös tieto siitä mistä kyseisen osan voi löytää, otetaan kernaasti vastaan.

Re: O: Ford Fiesta Van 1.4 TDCi 2010 rattiakselin kokoonpainuva osa.

Lähetetty: 07 Kesä 2026 23:29
Kirjoittaja orkkisgt
Viimeviikolla vaihdoin osan. Ja ihan fordiliikkeestä noita saa ostaa.

Re: O: Ford Fiesta Van 1.4 TDCi 2010 rattiakselin kokoonpainuva osa.

Lähetetty: 08 Kesä 2026 06:25
Kirjoittaja focst
Hyvin yleinen vika. En laittaisi käytettyä kohta uudestaan väljä jos ei jo valmiiksi. Ei taida uutena löytyä kun merkkiliikkeestä.

Re: O: Ford Fiesta Van 1.4 TDCi 2010 rattiakselin kokoonpainuva osa.

Lähetetty: 08 Kesä 2026 23:33
Kirjoittaja Sleeper_agent
focst kirjoitti: 08 Kesä 2026 06:25 Hyvin yleinen vika. En laittaisi käytettyä kohta uudestaan väljä jos ei jo valmiiksi. Ei taida uutena löytyä kun merkkiliikkeestä.
Purkaamolta löytyi 64tkm ajetusta yksilöstä hyväkuntoinen purkuosa hintaan 172,90€ rahteineen. Onhan toki niinkin, että köyhän ei kannata ostaa halpaa kahdesti... :roll: mutta onneksi auto pääsääntöisesti vain maantiellä tapahtuvassa työmatkaliikenteessä, eikä siis hirmu kovalla rasituksella. :idea: