Sivu 1/1

Ford Fiesta 2014 1.0 Ecoboost P0251

Lähetetty: 09 Touko 2026 08:32
Kirjoittaja JuhaSundell
Nyt tarvitaan apua. Fiestasta hajosi polttoaineen siirtopumppu. Vaihdettu uuteen korjaamolla, jonka jälkeen tuli vikakoodi P0251 sekä limp mode. Vaihdettu korkeapainepumppu ja paineanuri. Kaikki osat alkuperäislaatuisia (Bosch). Vika jäi passiiviseksi ja limp mode ei poistunut. Muutaman päivän jälkeen vika muuttui myös aktiiviseksi.

Mikä nyt neuvoksi?

Re: Ford Fiesta 2014 1.0 Ecoboost P0251

Lähetetty: 09 Touko 2026 15:17
Kirjoittaja Taunusautomaatti
miten suodatin, onko vaihdettu?

Re: Ford Fiesta 2014 1.0 Ecoboost P0251

Lähetetty: 09 Touko 2026 15:44
Kirjoittaja focst
Taunusautomaatti kirjoitti: 09 Touko 2026 15:17 miten suodatin, onko vaihdettu?
Ei ole suodatinta..

Re: Ford Fiesta 2014 1.0 Ecoboost P0251

Lähetetty: 10 Touko 2026 21:36
Kirjoittaja Taunusautomaatti