Sivu 1/1
2012 connect vaihdelaatikon öljyt
Lähetetty: 03 Touko 2026 16:20
Kirjoittaja tth-78
Missä sijaitsee 1.8tdci manuaalilootassa öljyproput, pitäisi öljyt vaihtaa kun ei tietoa onko koska vaihdettu.
Re: 2012 connect vaihdelaatikon öljyt
Lähetetty: 21 Touko 2026 09:44
Kirjoittaja yritäedes
Jos tämä on vielä ajankohtainen, niin täyttöproppu on etupuolella hyvin näkyvillä, tyhjennys takana kannakkeen ja vetoakselin vieressä, vähän piilossa. 8 mm kuusiokolo.
(Olettaen, että laatikko on 5-v Mtx-75).
Re: 2012 connect vaihdelaatikon öljyt
Lähetetty: 21 Touko 2026 16:26
Kirjoittaja tth-78
Juu löysin ja vaihdoin