Sivu 1/1

jotain festaria/miittiä

Lähetetty: 22 Heinä 2025 23:45
Kirjoittaja MotorsHead
On niin maan perkeleesti :ford: tapahtumia. Voisiko joku antaa paremman kanavan kuten Whatsapp? Vähän vanhanaikainen tämä sivusto.

Re: jotain festaria/miittiä

Lähetetty: 29 Heinä 2025 18:56
Kirjoittaja duckworth
Hyvä pointti, vaikka kyllähän foormumin kauttaki varmaan pystyis tiedottaan miiteistä? Kivahan se ois tietysti kahvitella jossain niin saisi sitten nimimerkeille kasvot :) Mä tosin joudun tulemaan non-Fordilla paikalle :D

Re: jotain festaria/miittiä

Lähetetty: 11 Huhti 2026 09:30
Kirjoittaja Kimble78
MotorsHead kirjoitti: 22 Heinä 2025 23:45 On niin maan perkeleesti :ford: tapahtumia. Voisiko joku antaa paremman kanavan kuten Whatsapp? Vähän vanhanaikainen tämä sivusto.
Ei taida meillä foordilaisilla kauheasti olla malliin b...er party tyylisiä kokoontumisia? Kertokaa jos jossainpäin Suomea kokoonnutaan

Re: jotain festaria/miittiä

Lähetetty: 25 Huhti 2026 10:02
Kirjoittaja Petervonpah
isonpaa ford tapahtumaa ei tällä hetkellä ole ylläpidon puolesta. koska ne vaatii resussia ja varoja järjestää .. mutta pieniä miittejä on ollut ja toivottavasti on jatkossakin . esim oulun suunnalla on koetettu nyt tälle kesää ottaa miitinkejä oulu cruising tapahtumaan . joka on joka perjantai klo 19.30 lähtien oulun nallikarissa