Liittimessä piuhat: musta, musta-vihreä, ruskea, vihreä, punainen, musta-punainen ja ruskea-vihreä (yksi nasta taisi jäädä liittimessä tyhjäksi).
Jos näin, niin ite kytkin seuraavasti:
Ota efin sulakeboxista moottorinohjauksen rele (iso) ja bensapumpun rele (pieni). ja käytä niitä kytkennässä (releen numeroita en enää muista, toki hommaan voi soveltaa myös tarvikereleitä, jos releen ampeerit piisaa).
----------------
Pääreleen 86 nastaan kytket mustan sekä virtalukolta asennon 2.
Pääreleen 85 nastaan tulee maa (-).
Pääreleen 87 nastaan tulee musta-vihreä sekä bensapumpunreleen nasta 86.
Pääreleen 30 nastaan tulee jatkuva 12 v (+).
----------------
B-pumpun releen 85 nastaan kytket Ruskean johdon.
B-pumpun releen 87 nastaan tulee pa-pumppu.
B-pumpun releen 30 nastaan jatkuva 12 v (+).
B-pumpun releen 86 nastanhan kytkitkin jo aiemmin pääreleen nastaan 87.
----------------
Loput piuhoista:
Vihreä tulee kiekkamittariin (ite en saanut koskaan näyttämään oikein, enkä jaksanut aiaan paneutua).
Punainen ---) jatkuva 12 v (+), muistaakseni se oli lamdan lämmitys.
Musta-punainen---) virtalukon asentoon 2.
Ruskea-vihreä ---) öljynpaine anturista (voi käyttää tai laittaa auton oman piuhan kautta, ite käytin).
Hommasta on jo jonkin aikaa ja piirustus meni auton mukana, mutta fordilta siis sen tarvittaessa saa.
Nämä tiedot oli minulla kuitenkin lapulla ylhäällä.
Kytkin piuhat sen pääliittimen kautta, niin piuhasarjan saa tarvittaessa irti autosta, boxin (eec IV) sijoitin hanskalokeron alle ja piuhanvedot johtosarjassa tuli kuten escortissakin, josta paketin irroitin.
Releet sijoitin siististi omaan boxiin rintapeltiin, johon kytkin tarvittavat syötöt auton sulakeboxilta ja akulta ja lisäsin syöttöihin tarvittavat sulakkeet. Lamda kannattaa laittaa myös haistelemaan seoksia, kyseesähän on saastekone. Vaihdelaatikon nopeusmittarin anturimutikka kannattaa laittaa myös, koska sehän kertoo boxille, milloin tarvittava matka on ajettu boxin nollaamisen jälkeen.
Tarvit fordin pääkonttorilta myös todistuksen, että moottori täyttää E 15.04 päästöarvot ilman kattia tai asennat siihen katalysaattorin, koska auto, johon asennat on uudempi kuin 87. Lisäksi muut tehoihin liittyvät asiat tulee ottaa huomioon, joista täällä on turistu useaan eri kertaan.
Omakohtaisesti koettuna CVH-hommassa tuolla ruiskulla ei ole juurikaan järkeä, laita zetekki, se on moottori.
Näin lyhyesti, jos tästä olisi jotakin apua...