Sivu 1/1
scorpio tubotuksessa ongelma????
Lähetetty: 15 Touko 2006 12:24
Kirjoittaja Tunu
missä vika kun alkaa kiihdyttämään ja ahto alkaa nousee loppuu veto?pinta kaasulla kiihtyy hyvin ja toimii mutta kun lisää kaasua niin veto häviää ja kun löysää kaasua ni taas mennään. esim paljonko pitäis sytkäennakon olla ja jne.....
Lähetetty: 15 Touko 2006 13:13
Kirjoittaja country sedan
lapazu kirjoitti:Soppa loppuu kesken?
Just tolta kuulostaa.
Kaasari vai ruisku?
Lähetetty: 15 Touko 2006 14:45
Kirjoittaja enjoi
annan äänen sille sopan loppumiselle, ei varmaan kauheesti kannata testailla sitä täys kaasua josse liian vähän soppaa saa, viel poikii kiinni kone

Lähetetty: 15 Touko 2006 17:37
Kirjoittaja voicecoil
kannattaa kertoa ihan aluks kokoonpano millä ajat,helpottaa pirusti auttamaan.
Lähetetty: 18 Touko 2006 09:14
Kirjoittaja Tunu
2.0i turbo on carretin t03. ahot nostettu näin aluksi 0.6
Lähetetty: 18 Touko 2006 09:25
Kirjoittaja Jaakko85
Jos vakioruutalla, niin keitto loppuu kesken. Lisäsuutinta ja kertovaa paineensäädintä, vähintään.
Lähetetty: 18 Touko 2006 09:37
Kirjoittaja turbiiniriesa
lisäsuutin mielellään toimimaan painekytkimellä,niin toimii pienillä kierroksillakin silloin ku ei oo ahtoa,muuten saa liikaa ja käy huonosti.
säädettävää bensanpaineen säädintäkään ei silloin tarvi noin pienillä ahdoilla.
lisäsuutin vois olla tuotoltaa vähä isompi ku ne koneen omat suuttimet on.
Lähetetty: 18 Touko 2006 10:09
Kirjoittaja JesseT
Säädettävä ruiskuboksi on jotakuinkin ainoa kunnolla toimiva vaihtoehto.
Lähetetty: 18 Touko 2006 10:49
Kirjoittaja turbiiniriesa
JesseT kirjoitti:Säädettävä ruiskuboksi on jotakuinkin ainoa kunnolla toimiva vaihtoehto.
tämä on ihan totta,nää muut on kikkailuja,joilla ei pääse parhaaseen lopputulokseen joka kierrosalueella,mutta alkuu pienillä paineilla pääsee ja toimiikin jollain lailla.itellä oli alkuun tuommonen lisäsuutin ja kyl se suht.hyvin pelas 0,6 ahdoilla.
isommilla sit oli megaruutta,ku ei oikeen enään toi kahdenkaan lisäsuuttimen hässäkkä hyvin toiminu joka alueella.