Eilen vaihtelin 2003 teini fusioon akun kun vanha oli sanonut sopimuksen irti 9.5v enää...
Uusi 62A exide sisään ja kaapelit kiinni. (max koko joka tuohon mahtuu...242x175x190 -+ koon akku)
Vaihdon jälkeen käynnistyi vaivalloisesti eikä käynyt tyhjäkäyntiä ollenkaan.
Hetken kaasuttelun jälkeen rupes kojetaulun näytöt sykkimään teksiä EAC ja kierrokset rajoittui.
Ilmeisesti vikatila päälle.
Ei auttanut sammutukset eikä startit.
Analysaattori kiinni ja koodeja ihmettelemään pending koodina Kaasun asentotunnistimen opetus kesken.
Eikun vikakoodin nollaus ja starttausta ja auto rupes pelittään.
Ikäviä moiset opetukset ja muistien tyhjennykset...jossei olis omaa analysaattoria olis ollut korjaamokeikka edessä.
Maksoi taas ittensä takaisin.... hyvä laite ... suosittelen kaikille koodilukijaa ja nollausaparaattia.
Fusion akun vaihto
Re: Fusion akun vaihto
Testeriohjelmisto ja yhteen sopiva työkalu ovat kyllä ehdottomia, mielellään vielä merkkikohtainen. Itsellä kokemus kun ehjä auto lähti vähän vaivalloisesti käyntiin, kun oli seissyt pari viikkoo ja päätti mennä limp modeen satunnaisen syttykatkoksen takia Piuha kiinni ja koodi poistoon, jonka jälkeen menty yli puoli vuotta eikä vika palannut
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER