Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Terve! Tässä nyt semmosta rupesin varmistelemaan että ku vm-91 olevan escorttini rek.otteessa lukee että 1,6 efi koneella (l1 tai l1e), mutta koneen kyljessä oleva tunnus RDA osoittaisi koneen olevan 1,8 efi zetecin kone, eikö? Tietääkseni vm91 koppaan ei ole laitettukkaan vielä 1,8 zetecin konetta? kori on siis viistoperäinen... Kone on niinku ilmeisesti viime katsastuksessa mennyt 1,6:sena jos näin on mitä muutoksia jarruihin, yms että voin muutoskatsastaa sen tuolle koneelle?
No asiasta kolomanteen.. jos kerran motti on se 1,8efi ja sisällä ohjausboksi on 1,6efi:lle niin maalaisjären mukaan se ei voi toimia oikein?? Auto pelaa kuitenkin ihan kohtalaisesti, tyhjäkäynti heijjaa 900-1000 paikkeilla, pakoputkesta lentää mustaa nokea.. niinku hitusen rikkaalla seoksella toimis? vai? jelppikää tietäväiset vähemmän tietäväistä?
siis lukeeko se siinä koneen päällä se 1.6? Vai jossain kätkössä olevassa boksissa? Sehän voi olla 1.6 tarra koska se on rekisteröity sille 1.6 koneelle. Sori tuosta dohc -virheestä. Siis onko siinä muuta häikkää kun tuo tyhjäkäynti? Viekö paljon bensaa?
eskomk4 kirjoitti:siis lukeeko se siinä koneen päällä se 1.6? Vai jossain kätkössä olevassa boksissa? Sehän voi olla 1.6 tarra koska se on rekisteröity sille 1.6 koneelle. Sori tuosta dohc -virheestä. Siis onko siinä muuta häikkää kun tuo tyhjäkäynti? Viekö paljon bensaa?
Ei ku se lukee siinä ruiskuboksissa se 1,6. Tyhjäkäynti tosiaan heijjaa tuossa 900-1000 välillä, sulakeboksin pohjan oon kattonu ja pari huonoa kohtaa uusinut. Voishan se olla imuilmavuoto mutta oireileeko se noin? Voisko johtua lambdasta?
Mitä mieltä ootte kannattaako hankkiutua eroon vaan koko autosta vai rueta muutoskatastamaan tuolle 1,8? onko iso homma?
Joo eli tuo ruiskuboksi on sekin zetecci-koneesta, ei siitä vanhasta 1,6 chv efistä. Ja minun tietääkseni noissa zetecci koneissa, 1.6 ja 1.8 olisi samat ohjausvehkeet. huonoon Tyhjäkäyntiin yleensä löytyy vika tyhjäkäyntiventtiilistä
Ette sattuisi tietämään että oisko kellään kuvia tuosta sulakerasian pohjalevystä ku tuossa on yks kohta mistä ei oikein tiiä kuuluuko juotosten olla yhdessä vai erikseen.oon koittanu netistä ettiä kuvia vaan ei löydy. Ku näyttää siltä että sitä ois kolvailtu jo. onko se tyhjäkäyntiventtiili imusarjassa kiinni semmonen noin 4cm pötkylä jos lukee ford? Kiitos paljon vastauksista