Transit 2.2tdci vm.2009 katkenneen hehkun poisto

transitmiesten oma osio
Painkiller1971
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Marras 2023 17:21

Transit 2.2tdci vm.2009 katkenneen hehkun poisto

Viesti Kirjoittaja Painkiller1971 »

No niinhän siinä kävi et 3 hehkua irtos helpolla ja 1 nitisi ja natisi edestakaidin nitkuttamalla kunnes meni poikki. Oiskos kukaan täällä kokeillut onnistuneesti irrottaa tollasta katkennutta hehkua. Ei oikein uskalla vastakierretapillakaan kokeilla kun niilläkin tapana katkeilla. Katkes aika siitä pinnalta ja reikä siinä keskellä.
Laitoin kyllä varalta tarjouspyyntöjä korjaamoillekin jos ei nyt jotenkin itte satu saamaan irti. Näytti vähän siltä et liekkö kukaan ikinä hehkuja vaihtanu koskaan. Pueni pelko tietty jos itte lähtee kokeilee ettei mitään tipu sylinteritilaan. Eli jos sais tai pääsis jotenkin jenkoineen päivineen pyörittää pois.
Painkiller1971
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Marras 2023 17:21

Re: Transit 2.2tdci vm.2009 katkenneen hehkun poisto

Viesti Kirjoittaja Painkiller1971 »

Lisättäköön vielä et entäs jos jätän tuon katkenneen hehkun ja muut on uusia, niin eikös sen pitäs toimia 3 hehkun varassa?
tikola
Viestit: 256
Liittynyt: 17 Elo 2021 13:14

Re: Transit 2.2tdci vm.2009 katkenneen hehkun poisto

Viesti Kirjoittaja tikola »

Painkiller1971 kirjoitti: 26 Marras 2023 18:29 Lisättäköön vielä et entäs jos jätän tuon katkenneen hehkun ja muut on uusia, niin eikös sen pitäs toimia 3 hehkun varassa?
Toimii. Tai ainakin itse kun olen jumpannut nyt noiden kanssa niin on ollut hehkuja missä sattuu kireydessä ja kyllä se auto on aina toiminut. Eli ei kai katkennut muuta haittaa, kuin että se kyseinen hehku ei varmasti nyt hehkuta mitään.
Painkiller1971
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Marras 2023 17:21

Re: Transit 2.2tdci vm.2009 katkenneen hehkun poisto

Viesti Kirjoittaja Painkiller1971 »

Ok, hyvä tietää. Taidan huomenna pistää pakettiin ja taistella tuon yhden hehkun sit kesäaikaan.
tikola
Viestit: 256
Liittynyt: 17 Elo 2021 13:14

Re: Transit 2.2tdci vm.2009 katkenneen hehkun poisto

Viesti Kirjoittaja tikola »

Painkiller1971 kirjoitti: 26 Marras 2023 20:33 Ok, hyvä tietää. Taidan huomenna pistää pakettiin ja taistella tuon yhden hehkun sit kesäaikaan.
No en minä ihan satavarmaksi tiedä, koska ei minulla katkennutta hehkua ole ollut. Mutta kaikki järki sanoo, ettei katkennut hehku ja johdoton hehku poikkea toisistaan mitenkään - ellei se katkos nyt niin juuressa ole, että pääsee paineita vuotamaan siitä. Siitä on kokemus, että hehku oli erittäin vähillä jengoilla kiinni ja kyllä minä sillä autolla ajoin jonkin aikaa eikä mitään ongelmaa ollut.

Jos katkennut hehku näyttää päällepäin umpiraudalta ja jengoja on tarpeeksi koneessa sisällä niin auto käyntiin vaan ja matka jatkuu.
Tessu
Viestit: 1722
Liittynyt: 26 Loka 2009 01:15

Re: Transit 2.2tdci vm.2009 katkenneen hehkun poisto

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Niin kai ne yksittäin hehkuu eikä sarjassa?? sillon kun sarjassa hekuivat eipä toiminu jos yksi pois.
Vastaa Viestiin