Vikakoodeja Ford fiesta 2014

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Jomppa03
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Marras 2023 12:15

Vikakoodeja Ford fiesta 2014

Viesti Kirjoittaja Jomppa03 »

Moro,
Mulla on sellanen ongelma että näyttö onkuin joulukuusi. luin tollasella kiinalaisella bluetooth vikakoodit antoi seuraavanlaiset.

U0415 invalid data received -anti-lock brake system (ABS) control module

P0070 outside air temperatune sensor- circuit malfunction

Tämän lisäksi: moottorin vikavalo palaa, abs valo, luistonesto,airbag, lisäksi tulee siihen keskikonsoli tauluun Power steering malfunction virhe teksti,
tämän lisäksi ajotietokone ei toimi, eikä nopeusmittari, kilometrejä ei tuu lisää mittariin mikä on ehkä ainut hyvä asia :D

Onko kellään sellaista kunnon vikakoodin lukijaa Tampereella? Tai tietoa mihin kannattaisi auto viedä korjattavaksi. soitin rs-huoltoon mutta sinne on aika vasta joulukuun lopussa. epäilivät jotain johtovikaa että olis huono kosketus yms. Toi abs moduuli on vaan sen verta hinnakas etten ajatellut sitä uutèna ostaa jos se vika olis siinä. ja sen nyt pystyy itsekkin vaihtamaan ilmeisesti?
Maikkkeli
Viestit: 7
Liittynyt: 11 Loka 2023 14:09

Re: Vikakoodeja Ford fiesta 2014

Viesti Kirjoittaja Maikkkeli »

Minulla täsmälleen samat oireet :thumbup: . Ainakin abs anturin johto on minulla poikki ja sit obd näyttää nopeuden 265km/h, ei varmaan pidä paikkaansa. Samalla kun nopeusmittari lähtee toimimaan niin vikavalot häviää. Minulla 2013 auto, onkohan noissa nopeustunnistin vai tuleeko nopeuden tieto abs anturin kautta, mut saattaa olla vika noissa antureissa.
Jomppa03
Viestit: 2
Liittynyt: 21 Marras 2023 12:15

Re: Vikakoodeja Ford fiesta 2014

Viesti Kirjoittaja Jomppa03 »

okei mulla teki sitä yhdessä vaiheessa et pätki nopeus tuli välillä takas ja sit taas pätkäs pois samalla tuli tehot aina takas kun nopeusmittari toimi. ei ainakaaan näyttänyt mitään anturi vikaa kun luettiin koodit. ja katsottiin päällisinpuolin ne anturin johdot niin ei näkynyt että ois kulumaa yms.
Maikkkeli
Viestit: 7
Liittynyt: 11 Loka 2023 14:09

Re: Vikakoodeja Ford fiesta 2014

Viesti Kirjoittaja Maikkkeli »

Minulla ei myöskään näytä muuta kuin noi samat koodit mut piuha on poikki, loppuviikosta pitäis saada uudet osat. Täytyy laittaa viestiä ku osat vaihdettu. Ilmoittele myös jos vika selviää.
Vastaa Viestiin