Kylmäaine pätevys

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Hola
Viestit: 13
Liittynyt: 02 Elo 2018 19:49

Kylmäaine pätevys

Viesti Kirjoittaja Hola »

Terve onkos foorumilla ketään joka olisi käynyt nämä ilmastointihuoltoon vaativat kylmäainepätevyys kokeen ihan mielenkiinnosta että minkälainen koe oli ja ylipäätään päivän kulusta
duckworth
Viestit: 3681
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Kylmäaine pätevys

Viesti Kirjoittaja duckworth »

Jos ei oo muuttunu parin vuoden takaisesta, niin ainakin mun piti läpäistä tietokoneella kaksosanen tentti, olin pikapäntänny tosin vaan ekan niistä, joten toinen osuus hylkyyn -> muutoin kiitettävän/hyvän paperit autopuolelta ja rengasasentajan töitä tehny näihin päiviin saakka :lol:
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
AnttiAugust
Uusi foorumilla
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Touko 2023 00:10

Fordeja

Viesti Kirjoittaja AnttiAugust »

Moro

Liityin just Ford klubiin. Tuttu merkki. Faijalla oli 1963 Taunus. TIA-15. Systereillä Mondeoita ja vaimolla 2006 Fiesta.
Meillä oli firman autot 20 v. Vaimolla Saabit mulla
passat ja karsea C5. Eka työsuheauto oli Audi 80e vm 88. Se oli hieno auto silloin.
Sit Skoda Octavia ja Superb ,sieluton Pesö 405. Erittäin hyviä ne Skodat.
Sit pamahti mulle eläke 2015 etuaikaa ja rouvalta myytiin firma alta. Sinne meni premium autot.
Ostettiin vm 2011 Focus Wagon 33000 km. 2 v vanha. Auto meillä yhä ja kovassa iskussa. Huollot yms tehty ajallaan. Nyt 217000 km.
No tilanne parani ja mentiin Laakkoselle 0%~korkotarj perässä. Ostettiin 10 km koeajon jälkeen 1.0 Focus Wagon automaatti.
Nyt 70000 km. Lyhyesti:olemme olleet siihen hyvin tyytyväisiä. Kaunis auto ja hyvä varustelu. Kulkee riittävästi.
Mun pojilla on 370 -430 hp hybrideja/täyssähkö ja en mä nyt tiiä mihin semmoisia tehoja tarttee. Enyaq Skoda on kyllä pröteä pirssi.
Mun pisin vakimatka on Tapiola-Luopioinen ,184 km sivu. Pikitietä ja motaria siitä 180 km.

Mutta mä jotenkin tykkään siitä vanhasta Hopasta. Sen 5 lovinen loota rimmaa moottoriin paremmin kuin mikään manuaali 50 ajovuosieni aikana.
Autoillakin on sielu.
Vastaa Viestiin