Mk2 Fiestan jarrutehostin

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Fiesta1984
Uusi foorumilla
Viestit: 1
Liittynyt: 19 Huhti 2023 13:18

Mk2 Fiestan jarrutehostin

Viesti Kirjoittaja Fiesta1984 »

Mulla on käyttö autona tollanen 1984 vuoden kakkos koppanen fiesta ja siitä meni tuo ohjaustehostin. Osaisko täällä joku joka osaisi kertoas että mistä sais ostettua tai käykö jonkun muun mallin tehostin siihen. Jos jollain on myydä sellainen niin pistä viestiä. Olen nettiä kolunnut eikä tunnu mistään löytyvän tai sitten en osaa etsiä :D
Mk3Mondeo
Viestit: 904
Liittynyt: 22 Maalis 2018 17:12

Re: Mk2 Fiestan jarrutehostin

Viesti Kirjoittaja Mk3Mondeo »

Fiesta1984 kirjoitti: 19 Huhti 2023 13:23 Mulla on käyttö autona tollanen 1984 vuoden kakkos koppanen fiesta ja siitä meni tuo ohjaustehostin. Osaisko täällä joku joka osaisi kertoas että mistä sais ostettua tai käykö jonkun muun mallin tehostin siihen. Jos jollain on myydä sellainen niin pistä viestiä. Olen nettiä kolunnut eikä tunnu mistään löytyvän tai sitten en osaa etsiä :D
Kumpi? Jarrutehostin vai ohjaustehostin?

Millä tavalla se rikkinäisyys ilmenee? Muuten kuin ei toimi?

Tuohon jarrutehostimeen näkyy saavan tiivistesarjaa edullisesti. Ohjaustehostinta siinä todennäköisesti ei ole.

https://www.ebay.com/itm/275568028881?h ... R_Ki9rj0YQ


Kuva
Tessu200
Viestit: 1131
Liittynyt: 16 Kesä 2019 19:52

Re: Mk2 Fiestan jarrutehostin

Viesti Kirjoittaja Tessu200 »

Saako tuommoista jarrutehostinta edea avattua mistään?
En ikinä ole availlu,moni vaan sanoo että pelkkiä pölysuojakumeja myyvät eikä muita voi vaihella.
Eiköhän tuo tehostin ole melkeen kaikissa Fordeissa sama saman ikäsissä,itse jarrupääsylinteri sitten erilainen mutta senhän voi vaihella.
Kai noita jollain on jos on taltee ottanu,harva vaan taitaa olla? yleensä menny paaliin kun harvoin niissä vikoja on.
Mk3Mondeo
Viestit: 904
Liittynyt: 22 Maalis 2018 17:12

Re: Mk2 Fiestan jarrutehostin

Viesti Kirjoittaja Mk3Mondeo »

Tessu200 kirjoitti: 23 Huhti 2023 00:20 Saako tuommoista jarrutehostinta edea avattua mistään?
En ikinä ole availlu,moni vaan sanoo että pelkkiä pölysuojakumeja myyvät eikä muita voi vaihella.
Eiköhän tuo tehostin ole melkeen kaikissa Fordeissa sama saman ikäsissä,itse jarrupääsylinteri sitten erilainen mutta senhän voi vaihella.
Kai noita jollain on jos on taltee ottanu,harva vaan taitaa olla? yleensä menny paaliin kun harvoin niissä vikoja on.
En ole ikinä avannut ja sen mitä vilkaissut niin prässäämällä niitattu puoliskot kiinni ja todennäköisesti kumikalvo välissä.

Kai se kalvo voi hapertua ja mennä rikki mutta tuskin saa varaosana.
Tessu200
Viestit: 1131
Liittynyt: 16 Kesä 2019 19:52

Re: Mk2 Fiestan jarrutehostin

Viesti Kirjoittaja Tessu200 »

Noin mullekkin on kerrottu,että helpommin löytyy oikean kokoinen ehjä tehostin
Vastaa Viestiin