https://www.youtube.com/watch?v=LfAf6tn ... AutoTrader
https://www.youtube.com/watch?v=Un2oxd_ ... ARMagazine
Tuolla oli selitys
Tätä sähköautojen vihreyttä oon vähän itsekin kyseenalaistanut, myös koko sähköautoa, mutta niin täällä kuin Facebookissakin tulee aika hyökkäävää settiä kohti sen tiimoilta. Muistaakseni kun pohdin just tota sähköautojen vihreyttä ihan täällä foorumilla joskus, oltiin kiertoilmausten kautta sitä mieltä että minä yli 12 litraa sadalle vievine OHC-Sierroneni oon viherpiipertäjäMk1escos kirjoitti: ↑01 Elo 2023 14:12 En ymmärrä tätä yhteyttä mitenkään, halutaan vihreämpää kulkuneuvoa sitten tehdään helvetin isoja möhkäleitä mitkä painaa tonneja ja kuvitellaan että ollaan vihreitä.
Kaikki autot menossa entistä isompaa kohti ja ollaan niin vihreitä kun vaan saattaa.
Voiko joku selittää tän logiikan? Jenkien ihannointia?
Egon jatke?
Ei siinä mitään että ajaa sähköllä kaupungissa mutta maasturilla???
Meinaatko siis, että just tämä kyseinen Explorer on tonneja painava iso möhkäle, vai oliko enempi yleinen heitto?Mk1escos kirjoitti: ↑01 Elo 2023 14:12 En ymmärrä tätä yhteyttä mitenkään, halutaan vihreämpää kulkuneuvoa sitten tehdään helvetin isoja möhkäleitä mitkä painaa tonneja ja kuvitellaan että ollaan vihreitä.
Kaikki autot menossa entistä isompaa kohti ja ollaan niin vihreitä kun vaan saattaa.
Egon jatke?
Kävin katsomassa tuota kun oli kiertueella näytillä. Olin yllättynyt kuinka vähän VW se on ja kuinka paljon nyky-Fordien fiilistä siinä oli mukana. Näytti ihan laadukkaalta peliltä ja arvokkaammalta kuin Id4. Ei niin paljoa halpuutusta mukana vaan pikemminkin koki että on ihan 45k eur hinnan kanssa linjassa.
Siitä en tiedä, mutta eiköhän tästäkin leikata 4-7 tonnia vuoden sisään pois hinnasta.
Autoja on monen kokoisia, toiset tarvitsee isompia, toiset pienempiä.Mk1escos kirjoitti: ↑01 Elo 2023 14:12 En ymmärrä tätä yhteyttä mitenkään, halutaan vihreämpää kulkuneuvoa sitten tehdään helvetin isoja möhkäleitä mitkä painaa tonneja ja kuvitellaan että ollaan vihreitä.
Egon jatke?