Sierran bensansuodatin
Sierran bensansuodatin
Hei, pitkästä aikaa. Sierra seisoi n. kuukauden ja kun käynnistin sen uudestaan (ykösellä) niin nyt ilmeni että suodatin tai liittimet vuotaa. Suodattimen vaihto helppo, mutta mitä tehdä liittimelle tai jopa hauraille letkuille. Joku patentti?
Re: Sierran bensansuodatin
Olen ollut liian kauan pois forumilta, En enää muista miten muokata viestiä. Piti pistää uusi. Potilashan on -92 cvh-häkkyrä.
Tuossa taisi olla ne muoviset klipsu liittimet, liittimennsisällä on O -rengas jonka voi keplotella sieltä ulos ja vaihtaa. Muuten vaihtoehto on putki poikki ja letkun pätkä klemmareilla tilalle.
Onkos tämä Sierra 1-pisteruisku vai täysruisku kone?
Voi olla vaan aikamoista saada pitämään letkuja klemmareilla...
Erääseen ruisku Bemariin piti patentti tehdä niin olipa paine niin kova että ei oikeen klemmarit pitänykkään.
Voi olla vaan aikamoista saada pitämään letkuja klemmareilla...
Erääseen ruisku Bemariin piti patentti tehdä niin olipa paine niin kova että ei oikeen klemmarit pitänykkään.
On 1-pisteruisku. suodattimen liitin taitaa olla banjoliitin. Varmaan kummassakin päässä?
Jaa tää on vielä sillä banjopultti ja liitin systeemillä, joka mulla Mk1:ssa

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Kävin pyörähtämässä Motonetissa, OE suodattimen mukana ei tule tiivisterikkoja, tarvikemallissa tulee 2. Heidän mittansa on tosi hämärästi ilmoitettu. Otin molemmat. Palautan tarpeettoman.
Banjo pulteilla on mullakin litokset ja olen siihen putsarin joskus löytäny,mut aikaa siitäkin jo on,sillon tais olla ihan Framin suodatin.
mitään prikkoja en kyl muistaakseni vaihellu,toinen banjopultti kyllä otti ja hyppäs ties minne mut sain korjaajalta samanlaisen.
mitään prikkoja en kyl muistaakseni vaihellu,toinen banjopultti kyllä otti ja hyppäs ties minne mut sain korjaajalta samanlaisen.