Kuga probleemat?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Taunusautomaatti
Viestit: 1974
Liittynyt: 29 Tammi 2021 22:31

Kuga probleemat?

Viesti Kirjoittaja Taunusautomaatti »

Mitäs vikoja on tullut vastaan tuollaisissa 2008-2012 Kugissa?
Onko tyyppi ongelmia?
Onko ollut ruostevaurioita?
tikola
Viestit: 253
Liittynyt: 17 Elo 2021 13:14

Re: Kuga probleemat?

Viesti Kirjoittaja tikola »

Olet ollut mukana siinä Turbo&Egr keskustelussa, joten se nyt on ainakin useampaa autoa kränännyt. Muuten erittäin lujantuntuinen peruskampe näin puolen vuoden kokemuksella 2009 mallista. Ranskalainen tekniikka, eli osat ovat isolta osin samoja, kuin Peugeot 2.0 HDi koneessa. Oma yksilöni erittäin ruosteeton vaikka historiassa onkin ensimmäiset kolme vuotta kovinta mahdollista käyttöä vuokra-autona. Sen jälkeen kourallinen yksityisiä omistajia ennen kuin se minulle päätyi. Ehkä siistein 350tuhatta ajettu auto, jota olen koskaan nähnyt, eli kaikin puolin ihan vielä kelpo peli. Koko ajan minulla ollessaan täysin kolinaton ja jämäkkä auto - toki vanhoista huoltokirjoista näen, että onhan autolle kaikenlaista tehty vuosien varrella. Tavattoman lämmin auto webaston myötä ja lämmitettävä tuulilasi on hieno varuste.

Oman autoni voisi laskea sellaiseksi kymppitonnin kamppeeksi, eli serkkupoika osti sen jollain kuudella/seitsemällä tonnilla pari vuotta sitten ja nyt kun sitä turbo tms. osastoa on neljällä tonnilla remontoitu alkaa olla juuri kuten pitääkin, eli nyt ongelmat ovat enää ihan detaljeja, eli bluetooh modulin asennusta ja sitä rataa.

Itse pidän kovasti - en vain tarvitse tuollaista, joten saa mennä suvussa eteenpäin tarvitsijalle, eli käyttöä varten olen sen nyt kunnostellut ja nyt se alkaa olla valmis käyttöön.

Joku joka on ajanut pidempään kuin minä voisi kertoa lisää käyttökokemuksia - minulla ne ovat vain viimeisen parinkymmenen tuhannen ajalta
Vastaa Viestiin