Ford Granada suuttimista
Lähetetty: 11 Loka 2021 10:31
Hei,
nyt meni sormi suuhun, joten kyselyä, jos joku olisi viisaampi. Granada projektissa oli tarkoitus vaihtaa suuttimet, kun käy viidellä pytyllä. Tilasin uudet, joiden pitäisi käydä, mutta yllätys eivät käyneetkään. Alla pari kuvaa uudesta ja vanhasta, ilmeisesti noita vanhoja on käytetty Pösön, Rellun ja Volvon yhteistyönä tehdyssä V6 koneessa? Muutenhan nuo uudet ovat samanlaiset, mutta uusissa on vain tuo kierreosa lisänä/ulkopuolella
https://aijaa.com/reY7WC
https://aijaa.com/toeqs4
Nuo uudethan ei mene nyt suoraan määräjakajalta tuleviin letkuihin. Mikä avuksi? Saako noihin uusiin suuttimiin jonkun välikappaleen, vai olisiko järkevämpää uusia letkut nyt kokonaan, kun auto seisonut 30v kuitenkin. Paikallisessa hydrauliikkaliikkeessä saisi letkut teetettyä ja letkukaralla kiinni.
Kyseessä siis 2,8i V6 kone.
nyt meni sormi suuhun, joten kyselyä, jos joku olisi viisaampi. Granada projektissa oli tarkoitus vaihtaa suuttimet, kun käy viidellä pytyllä. Tilasin uudet, joiden pitäisi käydä, mutta yllätys eivät käyneetkään. Alla pari kuvaa uudesta ja vanhasta, ilmeisesti noita vanhoja on käytetty Pösön, Rellun ja Volvon yhteistyönä tehdyssä V6 koneessa? Muutenhan nuo uudet ovat samanlaiset, mutta uusissa on vain tuo kierreosa lisänä/ulkopuolella
https://aijaa.com/reY7WC
https://aijaa.com/toeqs4
Nuo uudethan ei mene nyt suoraan määräjakajalta tuleviin letkuihin. Mikä avuksi? Saako noihin uusiin suuttimiin jonkun välikappaleen, vai olisiko järkevämpää uusia letkut nyt kokonaan, kun auto seisonut 30v kuitenkin. Paikallisessa hydrauliikkaliikkeessä saisi letkut teetettyä ja letkukaralla kiinni.
Kyseessä siis 2,8i V6 kone.