SYNC-karttapäivityksen lataaminen ei käynnisty

Ohjeita käyttäjille
efronde
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Elo 2021 10:03

SYNC-karttapäivityksen lataaminen ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja efronde »

Olen yrittänyt ladata SYNC-karttapäivitystä Fordin sivuston linkistä jo monta kertaa mutta joka kerta lataus jää pyörimään ihmeelliseen looppiin eikä varsinainen lataus ala lainkaan. Lähetin myös sähköpostilla kysymyksen Fordin ota yhteyttä-osoitteeseen mutta sieltä ei olla vastattu vielä mitään. Aiemmin ovat kaikki päivitykset, sekä SYNC- että karttapäivitykset latautuneet normaalisti. Latausta olen kokeillust Win10/Edge ja Firefox selaimilla sekä kännykän (Android) selaimella, yhtä huonoin tuloksin. Tietääkö kukaan ratkaisua ongelmaan?
Renee
Viestit: 5411
Liittynyt: 09 Tammi 2014 18:51

Re: SYNC-karttapäivityksen lataaminen ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Renee »

Tuota oletko huomannut tätä osioita täällä näitä Fordeja päivitetään. Lue toi juttu 20 sivua juttua eikö aikaisemmin ole huomannut tätä linkkiä.
viewtopic.php?f=2&t=54989
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
focst
Viestit: 2429
Liittynyt: 23 Kesä 2007 17:12
Paikkakunta: Oulu

Re: SYNC-karttapäivityksen lataaminen ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja focst »

efronde kirjoitti: 25 Elo 2021 10:13 Olen yrittänyt ladata SYNC-karttapäivitystä Fordin sivuston linkistä jo monta kertaa mutta joka kerta lataus jää pyörimään ihmeelliseen looppiin eikä varsinainen lataus ala lainkaan. Lähetin myös sähköpostilla kysymyksen Fordin ota yhteyttä-osoitteeseen mutta sieltä ei olla vastattu vielä mitään. Aiemmin ovat kaikki päivitykset, sekä SYNC- että karttapäivitykset latautuneet normaalisti. Latausta olen kokeillust Win10/Edge ja Firefox selaimilla sekä kännykän (Android) selaimella, yhtä huonoin tuloksin. Tietääkö kukaan ratkaisua ongelmaan?
Lataus on hidas ja katkeaa useamman kerran. Mutta kyllä sen sieltä saa kun on sinnikäs.. :thumbup:
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019 :ford:
Vastaa Viestiin