Sähkötoiminen vetokoukku

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
NukeOssu
Viestit: 2
Liittynyt: 06 Heinä 2021 12:58

Sähkötoiminen vetokoukku

Viesti Kirjoittaja NukeOssu »

Terve,

Uusi käyttäjä forumilla, Fordisti parin vuoden ajan.

Laitettu uusi Kuga PHEV tilaukseen, kysymyksenä tällä hetkellä on, onko kellään autossaan sähkötoimista vetokoukkua, jos on, missä asennettu ja mihin hintaan? Lisävarusteena tilauslistalla on tällä hetkellä sähköisesti vapautuva vetokoukku, mutta olen nähnyt kyseisessä mallissa kokonaan sähköllä toimivan koukun (eli lukittuu ja vapautuu pelkällä napin painalluksella). Saattaa kuulostaa hifistelyltä, mutta tiettyjä käytännöllisyysvaatimuksia on hyvä olla :lol:

Asennuspajan pitää olla sellainen, että heillä on tarvittavat osaamiset ja sertifikaatit ladattavien hybridien käsittelyyn, ettei tule mitään "oho"-tilanteita :D

Jos porukalla olisi tästä aiheesta tarkempaa tietoa, niin mielellään otan kaiken vastaan.
Ex. Focus 1.0 EcoBoost 125hv M6 Titanium vm. 2019
Kuga 2.5 PHEV 225hv CVT Vignale vm. 2021
THPC
Viestit: 24
Liittynyt: 22 Maalis 2019 13:04

Re: Sähkötoiminen vetokoukku

Viesti Kirjoittaja THPC »

Minulla on autossa kokonaan sähköinen koukku. On lisävarusteena tilattu ja muistaakseni juurikin tuo sähköisesti vapautuva.
Toki muutokset varusteisiin mahdollisia, eli asia kannattanee vielä varmistaa myyjältä.
:ford:
Ford Kuga Phev Titanium X -21
Ford Fiesta Active X -22

Ex. 2019Ford Focus Wagon ST-Line 1.5 M6 182hv
fokkewulf
Viestit: 96
Liittynyt: 26 Huhti 2018 20:04

Re: Sähkötoiminen vetokoukku

Viesti Kirjoittaja fokkewulf »

Paljonkohan tuosta koukusta joutuu pulittamaan, saako tonnilla?
ilpo55
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2015 22:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sähkötoiminen vetokoukku

Viesti Kirjoittaja ilpo55 »

Se on hyvä tehdasasenteisena, minä sain -18 Kugaan tingattua ilman lisähintaa. Muistaakseni hinta olis ollut 900€
Kuga 2018 ST-Line Edition 2,0 TDCi Powershift 150/370 AWD A6 Magnetic
Mopona Suzuki Intruder M1500 vm.2012 ajettu 51tkm
Fo2020
Viestit: 106
Liittynyt: 28 Maalis 2020 15:07

Re: Sähkötoiminen vetokoukku

Viesti Kirjoittaja Fo2020 »

Taisi olla yli tonnin tuon hinta.
Lieneekö järkeä asennuttaa tarvikekoukkua jälkeenpäin. Autoa kuitenkin joudutaan purkamaan, ja se ei tee koskaan muoviosille hyvää.
Vastaa Viestiin