Sivu 1/1

Ford Galaxy 2.0 tdci mkii 2007 ei käynnisty

Lähetetty: 06 Syys 2020 20:11
Kirjoittaja redline2097
Mikähän voisi olla vikana kun Galaxy ei käynnisty. Alkuun temppuili puolen vuoden välein, sitten kuukausittain ja nyt tosiaan siinä kunnossa että ei millään lähde käyntiin. Ei ole vaikuttanut sää, eikä se onko auto lämmin. Tuntuu et välillä oli ihan kuun asennoista kiinni koska lähtee käyntiin. 510tkm mittarissa, ettei aivan uusi kaunokainen. :D

-Polttoainejärjestelmä kunnossa, nafta tulee suuttimille asti.
-Akku kunnossa.
-Hehkutulpalla tulee 1,4v jännitettä. Hehkuttaessa vain vilahtaa todella nopeasti valo (1/10s)

Ei edes lupaa. Missähän vaiheissa kannattaisi edetä ja tsekkailla sähköjä?

Re: Ford Galaxy 2.0 tdci mkii 2007 ei käynnisty

Lähetetty: 06 Syys 2020 22:30
Kirjoittaja riikomi
Starttimoottori voi olla niin väsynyt, ettei nosta kierroksia riittävän korkealle, jotta ECU sallisi polttoaineen syötön. Haiseeko pitkän startin jälkeen auton takana palamaton diesel?

Re: Ford Galaxy 2.0 tdci mkii 2007 ei käynnisty

Lähetetty: 07 Syys 2020 05:50
Kirjoittaja Renee
Eikös sinne hehkuille pitäsi tulla sama jännite kuin akussa on. Monessa tulpassa on se jännite määrä jolka toimii. Hehkutusrele ja sulake jos jännite huono tarkasteluun.
Noi anturit nokka-akselin ja kampiakselin anturien kunto myös jos vikakoodia lukisi noi voisi antaa herjaa. Kun noi vaikuttaa siihen käynnistymiseen. Sanoit että auto saa dielseliä onko suutin putki irroitettu ja startataan
Toi startti on hiipuva osa ja koska se on vaihdettu vai viellä alkuperäinen. Se puoli kunnossa niin suutin syörröpumppu eli korkeapaine ok antaa hyvät paineet viellä. Moottori kunnossa väännössä löytyy eli puristukset sylinterissä ok. Huollot on tehty ajallaan. Mikä laatikko autossa on.

Re: Ford Galaxy 2.0 tdci mkii 2007 ei käynnisty

Lähetetty: 09 Syys 2020 18:25
Kirjoittaja Renee
Joko konepelti nostettu ja vika korjattu. Autot kun ajamista varten tehty.

Re: Ford Galaxy 2.0 tdci mkii 2007 ei käynnisty

Lähetetty: 15 Syys 2020 19:04
Kirjoittaja sepalex47
Mikä jäsen höpisi tulpista kuin kyseessä dieselauto.Mulla oli påulma ostin yhdeltä pienelyä huijarilta lapset juoksivat jaloissa enkä daanut mennä katsomaan autoon kuin ilmeni ettei katsastus ollut voimassa mitä netiautossa väitettin,,Hajosi Kokolassa jo.kuin käänyin jytkästi pikkukaduilla, Fordilla oli saamarton vastaanottomies kuin kymmeniä minuutteja pyöritti. Tutustuttuani tähän starttipulmaan näytttäää siltä että suuttimet viallisia jos karsta musta poistoputken alussa 4-5 mm niin selvä, Mutta voi ne olla kuin minun toisessa 2.2 TDCI myöskin metallisiruja täynnä tulle rikkinäisestä H igh Pressure pumpun regulaatorin viasta on siinä kalvo ja itsevoit vaihta. noilla kilometreillä todennä'köistä on että itse HPP.rikki.Mikään pumppu ei toimi ilman nestettä. Fordin avustajat selosti mulle etrtä HPP pitäisi imeä nestettä mutta ikävä kyllä ei tarpeellisellä paineella. Osa Suomeen tuoduista autoista ei tankissa nostopumppua. Jos ei ole niin suosittelisin että kaiikki 2,0-2,2 TDCI:n omistajat asentaisivat noin 3-5 baarin nostopumppu .Suomi on täynnä nållä romuttavaksi vietäviä muuten hyviä Mondoita ja Transiittejä. Se on Fprdin emämoka. Ostin Ruotsista vara-auton. Se staettaa aina heti kuib avaimeen koskee koska siellä on se nostopumppu HPP maksaa Fordilta 1200 bain se mutta ebaystä saa noin 150 euroa.Vaikeus on saada suutinsarja toimivaasta moottorista. Sekä 2,0 ja 2,2 samat suuttimet ja pumppu::kuin ostat ebaystä niin katso muita myytäviä tuotteita.Mulle tuli Auto Salvage Centeristä JSM numeroiltaankin väärä pumppu Puolaasta toimitettuna ja puolet Puolan öljyvarastossa paketissa.K.o firma myy mitä vain alusvaatteista lähtien:Saksasta vähän kallimoia jos on sasalaisnuiminen myyj' niin osya:jaguarienkin kohdalla huonoja kokemuksia brexitkansasta