Custom Tourneo akku ja ovi ongelma
Lähetetty: 08 Huhti 2020 08:07
Surullisen vikainen custom mikä alkaa pikkuhiljaa olla toiminnassa mittari ogelmien ja vetareiden kanssa mutta nyt akut piiputtaa.
Vaihdoin kaikki akut 6kk sitten ja äskettäin resetoin akut vasta auton tietoihin. Ongelma on se että akku(t) tyhjenee vuorokaudessa jos sillä ei aja.
Vaihdon yheydessä AMP liitin hajosi käynnistysakulta enkä ole vielä saanut sitä uusittua kun en ole löytänyt oikeaa liitintä.
Käynnissä ollessa molemmat akut saa 14.80-19.90V sisään. Päivän seisonnan jälkeen startti akussa enää 11v jäljellä.
Sit Liukuovessa on 3 yhdiste nastaa joista yksi on poikki. Saako pelkän nastan vaihdettua vai koko liitin jotenkin ? Lukkoon laittaessa auto tööttää kun luulee että ovi on auki.
Vaihdoin kaikki akut 6kk sitten ja äskettäin resetoin akut vasta auton tietoihin. Ongelma on se että akku(t) tyhjenee vuorokaudessa jos sillä ei aja.
Vaihdon yheydessä AMP liitin hajosi käynnistysakulta enkä ole vielä saanut sitä uusittua kun en ole löytänyt oikeaa liitintä.
Käynnissä ollessa molemmat akut saa 14.80-19.90V sisään. Päivän seisonnan jälkeen startti akussa enää 11v jäljellä.
Sit Liukuovessa on 3 yhdiste nastaa joista yksi on poikki. Saako pelkän nastan vaihdettua vai koko liitin jotenkin ? Lukkoon laittaessa auto tööttää kun luulee että ovi on auki.