Ford Mondfeo 2.2 Tdci HPP

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
sepalex47
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Maalis 2019 17:41

Ford Mondfeo 2.2 Tdci HPP

Viesti Kirjoittaja sepalex47 »

Sain Kokkolan Fordilta HPP numeron googlasin ja tilasin.. Saamassani pumpussa oli aivan eri numerot kuulemma jossain muovipalasessa piti olla se 97 alkava numero mikä on oikein.Stanssatut numerot viittvahinkojen estämiseksi sellisen laitan tosiaan vinjektorit. ain 1,5 barinavat siihen että pumppu on 2,0 l varten. [K]ysymys kuuluu tomikoo tämä pumppu 2,2 litraiosessa vm on 2,2 ja jossain myyntiilmoituksessa oli kyllä että tämä hpp sopisi 2,0 2,2 sekä 2,4 koneisiion,[/b[/i]]Autossa ei ollut nostopumppu mutta sellaisn laitan varmuuden vuoksi tosiaan vain 1,5 barin,Siis toimiko tämä 2.0 pumppu. ja pahassa tapåauksessa joudun vaihtamaan boxi aivainchipillä mulla on ylimääräisenä mitä Kokkolan Fordilla alustettumyEcuös suuttimet. Ylmääräinen resitoitu Ecuboxi aivainchipillä mulla on ja sioitä voin luopua-jokui pääsee kustannuksitta jos ojelmavirheitä,
saksoboy
Viestit: 1061
Liittynyt: 23 Kesä 2011 06:21

Re: Ford Mondfeo 2.2 Tdci HPP

Viesti Kirjoittaja saksoboy »

sepalex47 kirjoitti: 10 Maalis 2020 09:25 Sain Kokkolan Fordilta HPP numeron googlasin ja tilasin.. Saamassani pumpussa oli aivan eri numerot kuulemma jossain muovipalasessa piti olla se 97 alkava numero mikä on oikein.Stanssatut numerot viittvahinkojen estämiseksi sellisen laitan tosiaan vinjektorit. ain 1,5 barinavat siihen että pumppu on 2,0 l varten. [K]ysymys kuuluu tomikoo tämä pumppu 2,2 litraiosessa vm on 2,2 ja jossain myyntiilmoituksessa oli kyllä että tämä hpp sopisi 2,0 2,2 sekä 2,4 koneisiion,[/b[/i]]Autossa ei ollut nostopumppu mutta sellaisn laitan varmuuden vuoksi tosiaan vain 1,5 barin,Siis toimiko tämä 2.0 pumppu. ja pahassa tapåauksessa joudun vaihtamaan boxi aivainchipillä mulla on ylimääräisenä mitä Kokkolan Fordilla alustettumyEcuös suuttimet. Ylmääräinen resitoitu Ecuboxi aivainchipillä mulla on ja sioitä voin luopua-jokui pääsee kustannuksitta jos ojelmavirheitä,
Nyt menee jo kaikki ajatus pelkästään luetun ymmärtämiseen. Olisikos mahdollista jos tekstiä vähä siistittäis niin pääsisi paremmin kiinni ongelmaan.
"harder" is not a very good safeword
Vastaa Viestiin