Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Oliskos noissa nyt sitte semmonen juttu, ettei voortiltakaan saa enää jotain (ilmeisesti juuri tätä) mallia. Eli ei muuta kuin purkamaan, putsailemaan ja mahdollisesti korjaamaan vanhaa tai sitten koitat jonkun toisen mallin tepsin sovittaa siihen. Mittaat vaan, että vastusarvot on samat koko alueella ja rakennat kiinnityksen.
Kuinka mä muistelisin vielä, että tossa ei ollut muuta eroa kuin kullatut liittimet tai jotain??? Voi mennä metsäänkin muistelut kyllä.
Jaa no kyllä sen sitte vielä pystyy fiksaamaan. Purkaa vaan ja juottaa uudet piuhat. Jos olisi se vastus liuska mennyt niin olis ollu pahempi korjata.
jostain romuttamoilta tms. tietty kannattaa käydä kyselemässä, mutta kannattaa ottaa yleismittari mukaan ja mitata se heti paikanpäällä, ettei tuu sutta ostettua.
TeRoK kirjoitti:Oliskos noissa nyt sitte semmonen juttu, ettei voortiltakaan saa enää jotain (ilmeisesti juuri tätä) mallia. Eli ei muuta kuin purkamaan, putsailemaan ja mahdollisesti korjaamaan vanhaa tai sitten koitat jonkun toisen mallin tepsin sovittaa siihen. Mittaat vaan, että vastusarvot on samat koko alueella ja rakennat kiinnityksen.
Kuinka mä muistelisin vielä, että tossa ei ollut muuta eroa kuin kullatut liittimet tai jotain??? Voi mennä metsäänkin muistelut kyllä.
Mites olet muuten todennut rikkinäiseksi sen?
Omaani vaihdoin tuon anturin (D.O.H.C. ...mutta taitaa olla sama kuin OHC:ssä)
Anturin mukana piti ostaa uus liitin johtoineen.. kullatut liittimet.
Ja ne piti sitten tinailla johtosarjaan kiinni, "väri --> väriin".
jaska74 kirjoitti:
ei välttämättä. siihen maailman aikaan kun noita paskoja jaksoi ropailla jokapäiväisesti niin elektroonisin osa fordissa oli kärjetön sytkä....
Joko on anturi vaihdettu? Millasia oireita autossa ilmeni? Oma (1.6cvh & 1pisteruisku) nykii satunnaisesti varsinkin hieman isommalla vaihteella vedätettäessä, päästöt mitattu ja ne on ok.
tuon kyseisen potikan saa kylläkin ostettua sieltä fordin tiskiltä, mutta hinta on aikas suolainen....muistaakseni ~130€, kun syksyllä sellaisen kävin ostamassa ja siinä oli henkilökuntaalennus....
HELLbound kirjoitti:tuon kyseisen potikan saa kylläkin ostettua sieltä fordin tiskiltä, mutta hinta on aikas suolainen....muistaakseni ~130€, kun syksyllä sellaisen kävin ostamassa ja siinä oli henkilökuntaalennus....
Jaa, no ennemmin vaihdan sitten koneen kun tuo anturi laukeaa, onneksi se nyintä lähti itsekseen pois pelkällä ajamisella.
HELLbound kirjoitti:tuon kyseisen potikan saa kylläkin ostettua sieltä fordin tiskiltä, mutta hinta on aikas suolainen....muistaakseni ~130€, kun syksyllä sellaisen kävin ostamassa ja siinä oli henkilökuntaalennus....
Omasta maksoin (pari kuukautta sitten) pikkasen päälle 60€ ja mukaan piti ostaa liitin/johdot (kullatut )
..ja Fordin omat oli.
No oliko sierraan jossa 1.6i cvh kone? Tuosta hinnasta voi sitten ainakin päätellä ettei dohc ja cvh anturit todellakaan käy ristiin jota aiemmin jo epäilin..
Jaakko85 kirjoitti:
No oliko sierraan jossa 1.6i cvh kone? Tuosta hinnasta voi sitten ainakin päätellä ettei dohc ja cvh anturit todellakaan käy ristiin jota aiemmin jo epäilin..
Ei kun 2.0 DOHC Sierra...
2.0 OHC:n anturi näyttäis olevan sama.