kierroslukumittarin asennus
kierroslukumittarin asennus
Joo elikkä ostin tänään autogaugen smoke-rundarin ja olisi tarkoitus käydä asentamaan sitä. Kertokaahan te kokeneemmat miten nuo johtojen vedot sun muut pitäisi siististi hoitaa. Ja auto on -92 Dokki-Sierra. Kitoos.
En tiiä miten autogaugessa värit menee, mutta itse asensin just raidin jenkakellon. (eikä ollu ohjeita, ja on uus mittari)
Värit meni näin musta: maa, punainen: sytytys virta, vihreä: pulssi eli puolan maa, tai jos sytytys vahvistin yksikössä kierrosluku lähtö niin siihen.
Taustavalo polttimoitten virta johdot oli raidissa ruskee ja sininen mutta ne tulikin selkeesti mittarin persuuksista polttimon kannoista.
Nehän kytketään sit esim. mittarin valoihin.
Edellisessä jenkakellossa oli samalla lailla johtojen värit paitsi tausta valot oli musta ja valkoinen.
Värit meni näin musta: maa, punainen: sytytys virta, vihreä: pulssi eli puolan maa, tai jos sytytys vahvistin yksikössä kierrosluku lähtö niin siihen.
Taustavalo polttimoitten virta johdot oli raidissa ruskee ja sininen mutta ne tulikin selkeesti mittarin persuuksista polttimon kannoista.
Nehän kytketään sit esim. mittarin valoihin.
Edellisessä jenkakellossa oli samalla lailla johtojen värit paitsi tausta valot oli musta ja valkoinen.
Kertokaapa viisaammat mikä on vikana kun Triscon rundari tulee ikäänkuin jäljessä, kaasun pohjaan polkaistessa menee about puoli sekuntia ennenkuin mittari liikkuu, ja muutenkin toiminta on jähmeää? Mittari on kiinni entisen kiekkakellon piuhoissa, ja entinen toimi hyvin, joten voiko johdotuksissa olla vikaa? Vai onko tuo Trisco tosiaan vaan noin heikkolaatuinen?