Sivu 1/1
1.8 zetecin kiekkarajoitin?
Lähetetty: 28 Maalis 2006 10:48
Kirjoittaja escuda
Juu elikkäs ostin avo xr3i:n -92 vuosmallia ja on se 96kw.
Eilen kun päästelin menemään ensimmäisen kerran oikeen kunnolla niin huomasin että eihän tää kone lyö kiekkarajoitinta päälle ollenkaan. kiersi yli 7000rpm. ja mittari vaan 7000 saakka joten mikäs tässä on homman nimi? osaako joku kertoa? muutenkin aivan uusi tekniikka mulle, joten kaikki vinkit/neuvot tervetulleita

Lähetetty: 28 Maalis 2006 17:09
Kirjoittaja CJH
Hyvä kun kestää edes 7000 asti kierrättää..
Lähetetty: 28 Maalis 2006 17:28
Kirjoittaja late
pitäskö siel sit olla joku rajotin?
Lähetetty: 28 Maalis 2006 17:48
Kirjoittaja suklaa-auto
ettei siihen olisi asennettu lastu jossain vaiheessa
Lähetetty: 28 Maalis 2006 17:51
Kirjoittaja escuda
CJH kirjoitti:Hyvä kun kestää edes 7000 asti kierrättää..
No enpä tuota aio jatkossa enää 6500rpm. pidemmälle kierrättää..
Enkä ole ennen törmänny ruisku-koneeseen, jossa ei olis kiekka rajoitinta, niin olinpa vähän ihmeissäni.. sitäpaitsi mikä vastaus on että hyvä kun kärsii edes kierrättää? auttaa paljon...

Lähetetty: 28 Maalis 2006 17:52
Kirjoittaja escuda
suklaa-auto kirjoitti:ettei siihen olisi asennettu lastu jossain vaiheessa
se voipi olla.. saksan tuonti auto kun on ja ilmanootojärjestelmä onpi ainakin k&n valmistama rööreineen paneelisuodattimineen..
Lähetetty: 28 Maalis 2006 17:56
Kirjoittaja suklaa-auto
broidilla ainakin 525 bimmerissä vakio ruiskun ohjauksella kiersi sen reilut 6000rpm super chip:llä rundi kellon pohjaan tai vähän yli
Lähetetty: 28 Maalis 2006 20:09
Kirjoittaja hartza
Kyllä sieltä rajoitin löytyy, ei ole vaan mikään "kova" rajoitin jonka jälkeen alkaa röpöttää. Sitäpaitsi aika turha vakiokonetta kierrättää yli 6500 rpm, teho- ja vääntöhuiput ohitettu jo kauan sitten...

Lähetetty: 28 Maalis 2006 21:03
Kirjoittaja escuda
hartza kirjoitti:Kyllä sieltä rajoitin löytyy, ei ole vaan mikään "kova" rajoitin jonka jälkeen alkaa röpöttää. Sitäpaitsi aika turha vakiokonetta kierrättää yli 6500 rpm, teho- ja vääntöhuiput ohitettu jo kauan sitten...

Voipi olla että onkin j toi teho-homma kyllä pitää ainakin paikkansa

rupes vaan kovasti ihmetyttää, kun on tottunut vähän erilaiseen rajoittimeen.. Nytpä tiedän; kiitoksia vaan!