Sivu 1/1
2.0 Tdci
Lähetetty: 11 Kesä 2016 19:10
Kirjoittaja jks90
Millanen kone ja auto -07 Mondeo ko. koneella, jos 200tkm mittarissa niin onko kallista remonttia tulossa?
Jos ei vielä isompaa tehty.
Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 13 Kesä 2016 08:32
Kirjoittaja Deippa
Kumpi, mk3 vai mk4?
Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 13 Kesä 2016 17:07
Kirjoittaja Ganiateri
130 heppanen on molemmissa korimalleissa. Jakohihnan vaihtoväli on 100tkm, niin se on ajankohtainen jos ei ole jo vaihdettu.
Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 14 Kesä 2016 07:19
Kirjoittaja Deippa
Vanhemmassa kyllä ketjulla. Suuttimet tulennee vaihtoikään sitten 300tkm+/-50tkm lukemissa. Eikös tuommonen 200 ajettu ole vasta sisäänajettu. Halvimmat kilsat edessä.
Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 14 Kesä 2016 07:36
Kirjoittaja Jari_68
Mk4 Mondeo 2.0 Tdci 96kW, Jakohihnan vaihto väli 10 vuotta tai 200 000km.
Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 15 Kesä 2016 10:26
Kirjoittaja Ganiateri
ennen 7/2008 valmistetuissa autoissa 100 tkm/5 vuotta (TDCI)
Eli ihan alkupään MK4 koriset
Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 15 Kesä 2016 11:48
Kirjoittaja focst
Ganiateri kirjoitti:ennen 7/2008 valmistetuissa autoissa 100 tkm/5 vuotta (TDCI)
Eli ihan alkupään MK4 koriset
Vain automaatit kovalla askilla pitempi väli..
Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 16 Kesä 2016 07:42
Kirjoittaja Jari_68
Mulla mk4 vm 2007 2.0 tdci 96kW manuaali vaihteinen. Fordilta tarkastettu 10V tai 200 000km, ajattelin kumminkin pitää vaihtovälinä 150 000km.
Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 16 Kesä 2016 15:03
Kirjoittaja Ganiateri
Itellä mk4 3/2008 samaisella moottorilla, mutta 6 lovinen automaatti ja maahantuojan mukaan 100tkm/5v ja siinä onkin vaihdettu Jakohihna 120tkm. Kestäny yli ajan

Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 16 Kesä 2016 15:05
Kirjoittaja Ganiateri
Onkohan tässä mitään teknistä eroa mk3 korisen saman tehoisen kanssa?
Re: 2.0 Tdci
Lähetetty: 16 Kesä 2016 15:35
Kirjoittaja focst
Mk3 ketjukone..