
Ford Focus X päävirtakytkin
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 15 Touko 2016 20:22
Ford Focus X päävirtakytkin
Välähti idea mieleen, että tekis tohon X Focukseen päävirtakytkimen konetilaan virtajohdon (kiertääkö sähkö autoissa samalla tavalla kun normaalisti vai voisiko kytkimen laittaa miinusjohdon väliin?) väliin. Kun auto tykkää loimottaa niitä mittariston valoja välillä, niin ei söisi akkua kun seisoisi pitkään eikä tarttisi irroittaa akun napaa. Mitä mieltä muut ideasta ja saa heittää myös parempia ideoita. 

Re: Ford Focus X päävirtakytkin
Jos sinne mahtuu tollanen nii ois ainakin näppärä laittaa eikä tarttis tehä mitään muutoksia autoon:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/481830/A ... -katkaisin
Vaik ite kyllä pyrin yleensä korjaamaan vian enkä oireita.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/481830/A ... -katkaisin
Vaik ite kyllä pyrin yleensä korjaamaan vian enkä oireita.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Re: Ford Focus X päävirtakytkin
No eikös nää nykyautot tykkää olla virroissa kokoajan,jos kytkee akusta virrat irti niin tiedä lähteekö enää olleskaan käyntiin?
Että en kyllä menis kokeilee
Että en kyllä menis kokeilee
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 15 Touko 2016 20:22
Re: Ford Focus X päävirtakytkin
No auto on vm. -06 ja mitä lukenu keskusteluja nii oon huomannu, että fordilla on nostettu kädet pystyyn ton vian kanssa.
Kerran akku tyhjentyny seki varmaan johtu siitä, että akku oli vaan 43Ah eikä mitään hajua kuinka vanha se oli ja pakkasta oli ollu pitemmän aikaa reippaasti ja auto oli seisonut pihalla viikon.
Tosi epämääräsesti toi auto jää loimottamaan niitä mittariston valoja ja välillä auttaa, että avaa rattilukon ja laittaa kiinni ja välillä pitää jättää rattilukko auki, jos loimottaminen ei lopu.
Joskus auto tekee niin, että sammuu hetken päästä käynnistämisen jälkeen. Välillä saa sahata pitkään käyntiin ja auto lähtee vasta kolmannella starttauksella käyntiin, muuten käynnistyy kovallakin pakkasella lyhkäsellä sahaamisella. Mielenkiintosia nää foortit saa nähä onko eka ja vika.
E: Loimottaa siis sitä info näyttöä.
Kerran akku tyhjentyny seki varmaan johtu siitä, että akku oli vaan 43Ah eikä mitään hajua kuinka vanha se oli ja pakkasta oli ollu pitemmän aikaa reippaasti ja auto oli seisonut pihalla viikon.
Tosi epämääräsesti toi auto jää loimottamaan niitä mittariston valoja ja välillä auttaa, että avaa rattilukon ja laittaa kiinni ja välillä pitää jättää rattilukko auki, jos loimottaminen ei lopu.
Joskus auto tekee niin, että sammuu hetken päästä käynnistämisen jälkeen. Välillä saa sahata pitkään käyntiin ja auto lähtee vasta kolmannella starttauksella käyntiin, muuten käynnistyy kovallakin pakkasella lyhkäsellä sahaamisella. Mielenkiintosia nää foortit saa nähä onko eka ja vika.

E: Loimottaa siis sitä info näyttöä.
Re: Ford Focus X päävirtakytkin
Taitaa olla nykyaikana JO kaikki merkit samanlaisia arvonta malleja mitä juttua kuullu,vikaa vian perään,ei ollu -70 80 luvulla semmosta vikaa mitä ei ois joku kyläseppä korjannu,nyt niitä ei korjaa kukaan joko ei osaa tai ei viitti ja ammattilaiset maksaa liianpaljon!