Sivu 1/1
OHC Sierra
Lähetetty: 14 Maalis 2006 18:08
Kirjoittaja Sierra_Mies
Eli jäi ylimääräseks tossa weberin 45 tuplat nii aattelin kysästä että tuleeko yhtään tehoo jos ne tohon sieraimeen iskis ?? ennestään autossa peltisarja ja marteliuksen putki. Konekkin kai kestää ilman isompia muutoksia ni olis ihan plug and play homma.

ainiin 2litrasesta koneesta on kysymys
Lähetetty: 14 Maalis 2006 19:20
Kirjoittaja jaska74
tuskin tulee pelkillä tuplilla yhtään tehoa, päinvastoin
Lähetetty: 14 Maalis 2006 20:54
Kirjoittaja Jaakko85
jaska74 kirjoitti:tuskin tulee pelkillä tuplilla yhtään tehoa, päinvastoin
No ?
Lähetetty: 14 Maalis 2006 21:10
Kirjoittaja turbiiniriesa
millasessa piilissa noi tuplat ollu kiinni

aattelin vaan et ei välttämättä ainakaan ihan plug and play,koska saattaa olla suht. suuret suuttimet noissa tollaseen lähes vakioon rieskaan,ku ovat 45:et ni epäilen olleen kohtalaisen ylävireisessä tai hieman isommassa koneessa kii.mut ei välttämättä
saahan ne toki vaihdettua samaten jos kurkut liian isot ni eiku pienempiä tilalle.vois niillä muutama lisäpolle irrotakkin...
Lähetetty: 14 Maalis 2006 22:10
Kirjoittaja Bootsi
Tiukempi nokka-akseli ja jouset + nuo Webrut = tulee lisää heppoja.
Kyllä muutosta tulee jo noilla pelkillä kaasareillakin, verrattuna normaali 2-kurkkuseen koneeseen.
Mutta nokka vaikuttaa vieläkin enemmän..
..joo joo, pitää olla säädettävä nokkapyörä.
(oli pakko lisätä, joku olis siitä kohta kuitenkin vouhottanut

)
Lähetetty: 14 Maalis 2006 22:11
Kirjoittaja Sierra_Mies
turbiiniriesa kirjoitti:millasessa piilissa noi tuplat ollu kiinni

aattelin vaan et ei välttämättä ainakaan ihan plug and play,koska saattaa olla suht. suuret suuttimet noissa tollaseen lähes vakioon rieskaan,ku ovat 45:et ni epäilen olleen kohtalaisen ylävireisessä tai hieman isommassa koneessa kii.mut ei välttämättä
saahan ne toki vaihdettua samaten jos kurkut liian isot ni eiku pienempiä tilalle.vois niillä muutama lisäpolle irrotakkin...
Sierrassa noi on ollu aiemminki en kyllä tiä sitte koneen vireistä ??? isäntä noi joskus työkaveriltaan on kai hommannu
On toi nokkaki ollu harkinnassa mutta täytyy kattoo jos konetta muutenki ottaa auki josain vaiheessa ni laittaa sitte samalla.
Lähetetty: 14 Maalis 2006 22:25
Kirjoittaja turbiiniriesa
kannattaa niitä tuplia hiukan tutkia,et millaset kurkut ja suuttimet siellä on.
jos jyrkempää nokkaa meinaat,niin silloin noilla tuplilla pääsee paljo parempaan tulokseen,myös kantta kannattas laskea.
no taas mennään tähän viritys reseptin luettelemiseen,josta täällä kyllä on paljo ennestäänkin juttua ollut.ei muuta ku hakua peliin niin löytyy.
Lähetetty: 14 Maalis 2006 22:57
Kirjoittaja Sierra_Mies
No tässä nyt ei ollukkaan tarkotuksena TAAS KERRAN se kysymys että "miten saisin halvalla miljoona % lisää tehoo koneesta"

vaan että onko noista mitään hyötyä ku tommoset ny sattuu oleen

Lähetetty: 14 Maalis 2006 22:59
Kirjoittaja jaska74
positiivisesti vaikuttaa ainakin kulutukseen, se on varmaa
Lähetetty: 15 Maalis 2006 08:57
Kirjoittaja janzamar
Eipä tuossa kovin kauaa kestä kun vaihtaa ja kokeilee

Lähetetty: 15 Maalis 2006 18:55
Kirjoittaja turbiiniriesa
jaska74 kirjoitti:positiivisesti vaikuttaa ainakin kulutukseen, se on varmaa
hyvin säädettynä on saatu meneen normaali ajolla jopa pienemmällä,mut sit ku polkee niin rupee löpö maistuun.
Lähetetty: 15 Maalis 2006 19:43
Kirjoittaja Bootsi
turbiiniriesa kirjoitti:
hyvin säädettynä on saatu meneen normaali ajolla jopa pienemmällä,mut sit ku polkee niin rupee löpö maistuun.
Pitää paikkaansa.. säätämällä seokset kohdalleen, kulutus pysyy samana (tai vähenee)
