Mä vaihdoin tivisteet itse ja maksoi n.2e. Tiivisteet, eli O-renkaat saa jostakin konevarusteelta tms. tai dieselkorjaamolta. Vaihtotyö on helppo tehdä itsekin, eikä pumppua tartte irroittaa, katsoo vain, että miten osat tulevat ja ottaa vaikka digikuvia purkuvaiheesta, niin helpompi kasata. Osia ei voi oikeastaan laittaa väärin. Eli tiivisteet kannattaa vaihtaa kumpaankin pumpun kannesta läpi tuleviin akseleihin. Myös pumpun kannentiivisteen vaihtaminen olisi samala järkevää(iso O-rengas) Akseleihin voi laittaa hitusen paksummat O-renkaat, sillä putki, jossa akseli liikkuu, on toden-näköisesti hieman kulunut. Jos oikein pahasti kulunut kansiakin saa uusia.
Jonkunlaiset purkuohjeet:
1. irroita kaikki pumppuun tulevat vaijerit
2. irroita kanteen tuleva polttoaineletku
3. pura akselien päissä olevat jousi ym viritelmät(varoen) (se minne menee sähköjohtoja lähtee kokopakettina säätöihin koskematta)
4. ruuvaa pumpun kannen ruuvit auki
5. paina akselit samalla kannesta läpi, kun nostat kantta ylöspäin
6. nosta kansi pois
7. vaihda akselien O-renkaat
8. kasaus toisinpäin (ei liian lujaan, akselit ovat jotain seosmetallia, voi mennä poikki, kokemusta on javascript:emoticon('

')
Wink)
En ota mitään vastuuta näillä ohjeilla suoritetusta tiiivisteiden vaihdosta, mutta itse en pidä operaatiota kovinkaan vaativana vähänkään autoja rassanneele TI-miehelle. Niin ja ko. autolla on ajettu rempan jälkeen 10tkm ja vuotoja ei ole ilmennyt sen jälkeen.