1.8 TDCi polttoaine suodattimen vaihto

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
kopsaa1
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Joulu 2021 17:20

Re: 1.8 TDCi polttoaine suodattimen vaihto

Viesti Kirjoittaja kopsaa1 »

Noniin morjesta taas.

Kyllä se vain perhana oli niin, että tiiviste oli väärin laitettu, eli siis oli siinä suotimen päällä. :D
Nyt toimii niin kuin pitääkin. Kiitoksia vaan kovasti avusta!

Onko tuo jotenkin erikoislaatuista, että se tiiviste menee tuonne alle, kun tuntuu niin monella menevän vikaan toi homma? Tuossakin hommassa minulla oli kokenut kaveri apuna ja siltikin meni väärin. :D
m0ndeo
Viestit: 186
Liittynyt: 07 Tammi 2021 16:41

Re: 1.8 TDCi polttoaine suodattimen vaihto

Viesti Kirjoittaja m0ndeo »

kopsaa1 kirjoitti: 21 Joulu 2021 13:13 Noniin morjesta taas.

Kyllä se vain perhana oli niin, että tiiviste oli väärin laitettu, eli siis oli siinä suotimen päällä. :D
Nyt toimii niin kuin pitääkin. Kiitoksia vaan kovasti avusta!

Onko tuo jotenkin erikoislaatuista, että se tiiviste menee tuonne alle, kun tuntuu niin monella menevän vikaan toi homma? Tuossakin hommassa minulla oli kokenut kaveri apuna ja siltikin meni väärin. :D
Hyvä kun selvisi.
Omakin auto on pelannut nyt moitteetta , kun tiivari on oikein asennettu.
Itsellä se oli edellisen asentajan jäljiltä jo väärin.
Ostin mann filter suodattimen , niin siinä oli oikein ohjelappu mukana , että se tulee sinne alle.
yritäedes
Viestit: 2156
Liittynyt: 02 Marras 2010 21:30

Re: 1.8 TDCi polttoaine suodattimen vaihto

Viesti Kirjoittaja yritäedes »

kopsaa1 kirjoitti: 21 Joulu 2021 13:13 Onko tuo jotenkin erikoislaatuista, että se tiiviste menee tuonne alle, kun tuntuu niin monella menevän vikaan toi homma? Tuossakin hommassa minulla oli kokenut kaveri apuna ja siltikin meni väärin.
Joskus syy on räjäytyskuvissa, kun niitä katsotaan ja tulkitaan kuin asennusohjetta. Tuokin tiiviste roikkuu kuvassa suodattimen yläpuolella; siitä voi jäädä väärä mielikuva.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
Vastaa Viestiin