Sivu 1/1
Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Lähetetty: 03 Syys 2015 13:13
Kirjoittaja Jkassu
Eli kytkin lipsuu mk1 escort turbo ohc.
Nyt kiinni moposportin sintteri ja 30%jäykempi asetelma oliko sffa vai mikä lie.
Mikä kävisi suht helposti ja pitäisi sen 400-500nm?
Re: Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Lähetetty: 03 Syys 2015 15:00
Kirjoittaja NiceMan
Monilapanen sulla on?
Re: Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Lähetetty: 03 Syys 2015 16:43
Kirjoittaja Jkassu
Nelilapainen.
Re: Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Lähetetty: 05 Syys 2015 17:18
Kirjoittaja Aksu
Alkaa olemaan vääntöä liikaa 215mm kytkimille jotka suoraan menee. Ei se Ap-ravingin asetelma oikein auttaisi(440mn kesti mutta nokan vaihdon jälkeen jo suli kytkin).
228mm asetelma teräs vp:llä tekisin.
mulla olis uus sre228mm asetelma tarpeettomana,+700nm merussa kestänyt sinttetillä
Re: Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Lähetetty: 05 Syys 2015 20:07
Kirjoittaja Jkassu
Eli ei taida tähän budjettiratkaisua olla.Hyvinhän tuo ap racing pitää jos noin paljon piti.
90 luvulla kun harrasteltiin niin vakio asetelma/sintterilevy kärsi ottaa kolmosella lähtöjä sutien eikä ollu moisia ongelmia.
Tuo sre olis kyllä hyvä 240mm tietty parempi.
Re: Pitävämpää kytkintä ohc:hen
Lähetetty: 05 Syys 2015 23:39
Kirjoittaja Aksu
Veikkaisin että renkaat on aikas paljon pitävämmäksi muuttunet nykyisin,jos vähänkään sporttisemmat kumit kyseessä. Kyllä mullakin ensimmäiset sierrat suti huomattavasti enemmän kuin nyt vaikka ei teoissa olla tiputtukaan yhtään pienemmälle
Kyllähän se 240mm parempi on mut jos T9, niin vaatii kopan sorvaamista isommaksi.