Mondeo 1.8 duratec tyhjäkäynnissä outoutta
Lähetetty: 21 Heinä 2015 12:39
Imusarjan läpät tuli poistettua kun 1. ja 2. läpät sai kaivella imukanavasta ja läppäakseli kolmessa osassa.
Alkuun oli unohtunut se metalliholkki välistä, akselin reiät muuten tuli tukittua moottorisilikonilla vuoratuilla pulteilla, tyhjäkäynti ei alle 1400 laskenu. Holkin asennuksen jälkeen siellä 8-900 välillä pyörittiin.
Viikon sisään tullut kummallisuutta, ajossa välillä tuntuu kaasu hirttävän kiinni, kierrokset jää sinne 2000, polkimen vetäminen ei auta. Kaupunkiajossa jalka pois kaasulta ja kytkin pohjaan/vaihde vapaalle -> kierrokset 1400. Pysähtyessä empii sekunnin ja pudottaa siis viiveellä 900. Nyt parina päivänä tehnyt taas sen et pysähtyessä joko pudottaa 900 TAI nostaa 2000. Jarrun nänpäyttäminen toistaiseksi pudottanut takaisin. Vaijereita voideltu, tarkistettu etteivät jumita tai jää kanittamaan. Starttiaprayta suihkittu pitkin konehuonetta mutta ei ole vaikuttanut, ei äkkiseltään alipaine vuodolta vaikuta.
Mistäs päin ongelmaa aletaan etsimään vai onko tuo enemmänkin nyt ominaisuus?
Alkuun oli unohtunut se metalliholkki välistä, akselin reiät muuten tuli tukittua moottorisilikonilla vuoratuilla pulteilla, tyhjäkäynti ei alle 1400 laskenu. Holkin asennuksen jälkeen siellä 8-900 välillä pyörittiin.
Viikon sisään tullut kummallisuutta, ajossa välillä tuntuu kaasu hirttävän kiinni, kierrokset jää sinne 2000, polkimen vetäminen ei auta. Kaupunkiajossa jalka pois kaasulta ja kytkin pohjaan/vaihde vapaalle -> kierrokset 1400. Pysähtyessä empii sekunnin ja pudottaa siis viiveellä 900. Nyt parina päivänä tehnyt taas sen et pysähtyessä joko pudottaa 900 TAI nostaa 2000. Jarrun nänpäyttäminen toistaiseksi pudottanut takaisin. Vaijereita voideltu, tarkistettu etteivät jumita tai jää kanittamaan. Starttiaprayta suihkittu pitkin konehuonetta mutta ei ole vaikuttanut, ei äkkiseltään alipaine vuodolta vaikuta.
Mistäs päin ongelmaa aletaan etsimään vai onko tuo enemmänkin nyt ominaisuus?