Tietysti nämä voi heittää vesilinnuille ja ostaa oikeat pultit, mutta josko tällä viisastuisi.
Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää

Noita peltihattuja vanteen pulttien päällä tosiaan näkee näissä Fordeissa. Minulla niistä on tuskaisia kokemuksia usean Fordin ajalta. Näyttäisi siltä että niitä ei ole tarkoitettu irroitettavaksi, ja niiden päällehän sopii (muistaakseni) 19mm hylsy jonka avulla pultti avataan. Jos tuon "korkin" saa irti, tai jos se pulttia irrotettaessa löystyy ja tippuu, niin sen allahan on sitten milliä pienempi hylsy, joka sitten on se varsinainen pultti ja myös kestävämpi. Noita peltikorkkeja tuppaa ainakin minulla monen Fordin kokemuksella hajoamaan aina välillä renkaan vaihdossa luokkaa yksi per renkaanvaihto. Ikävästi korkki saattaa jäädä hylsyn sisään jumiin.Cure kirjoitti:Tälläinen nyyppäkysymys kun ensimmäisen foordin hankin ja tämä ei ole tuttu asia. Eli alumiinikiekkojen mutterien päällä näyttää olevan joku muovisuoja, joka ei nyppimällä näytä lähtevän. Pitääkö tuo jollain tapaa repiä pois renkaita vaihtaessa, vai väännetään (ja toivotaan) sen päältä.
Tietysti nämä voi heittää vesilinnuille ja ostaa oikeat pultit, mutta josko tällä viisastuisi.
Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää
Hinnasta voi päätellä jotain, mutta mikään tae se ei ole mihinkään suuntaan. Eli itse ainakin olen välillä ostanut kallista roskaa ja välillä halpaa laatua. Hinta muodostuu monesta asiasta ja tuotteen laatu on vain yksi tekijä pitkässä hintaan vaikuttavien asioiden listassa. Eli voi hyvin olla, että kolmenkympin mutteri toimii yhthyvin kuin minun ostama 80 euron sarja. Se ainakin on toiminut hyvin.
Kuullostaa ihan totuuden mukaiselta tarinalta. Vaikka et kyllä marmorilta ainakaan saanu 2009 tuohon hintaan alkup. muttereita vaan olivat 7,5e/kpl kuten jo aiemmin kirjoitin. Tämä siis Iisalmen Hartikaisella.tikola kirjoitti: ↑29 Loka 2022 16:28 Hinnasta voi päätellä jotain, mutta mikään tae se ei ole mihinkään suuntaan. Eli itse ainakin olen välillä ostanut kallista roskaa ja välillä halpaa laatua. Hinta muodostuu monesta asiasta ja tuotteen laatu on vain yksi tekijä pitkässä hintaan vaikuttavien asioiden listassa. Eli voi hyvin olla, että kolmenkympin mutteri toimii yhthyvin kuin minun ostama 80 euron sarja. Se ainakin on toiminut hyvin.