Sivu 1/1

Vikakoodit P1635 ja P1000

Lähetetty: 24 Kesä 2015 20:04
Kirjoittaja Exodustie
Moi,

Nyt tarvisi apua mielenkiintoiseen vikaan, jos täältä vaikka löytyisi fiksumpi kaveri tai kokemusta samanlaisesta.
Auto Ford Mondeo ST220 -03 manuaali.

Auto starttaa normaalisti, tyhjäkäynti normaali ja ottaa hyvin kierroksia. Asia on täysin eri kun lähtee ajamaan, auto ei kiihdy mihinkään ja mopoautossakin on enemmän potkua kuin fordissa. Painat kaasua niin tuntuu kuin kone tukehtuu täysin ja nykii, tuntuu kun auto olisi jossain "vikamoodissa". Olisiko vika sitten sytytyksessä ? Tulpat, johdot tai puola ? Heräsi myös mieleen kampiakselin asentotunnistin olisiko tämä syypää ? Huomasin myös öljyn ja bensan kulutuksen olevan huomattavasti suurempia tällä hetkellä.

Ensimmäiset viat mitä tuli mieleen niin tutkin jo eli ilmansuodatin lähti vaihtoon ja mahdolliset imuvuodot kävin lävitse mutta tuloksetta.

Kävin lukemassa vikakoodit ja nämä tulivat esiin eli P1635 joka on "Epälooginen ajonopeussignaali, väärä rengaskoko, väärä välityssuhde, moottorin ohjausmoduulia ei ohjelmoitu" ja P1000 "Järjestelmän valmiustesti ei valmis".

Kokemuksia vastaavasta ? :shock:

Re: Vikakoodit P1635 ja P1000

Lähetetty: 12 Loka 2016 09:56
Kirjoittaja ffxr2i
Nostetaanpa vanhaa. Itsellä st:ssä ihan sama ongelma. Löytyikö tuohon mitään ratkaisua?

Kun vedättää isoilla kierroksilla moottorin vika valo alkaa vilkkumaan mutta loppuu kun rauhoittaa ajamisen.

Re: Vikakoodit P1635 ja P1000

Lähetetty: 12 Loka 2016 14:23
Kirjoittaja mago
St Mondeosta ei kokemusta, mutta ainakin nelisylinterisessä alkoi vikavalo vilkkumaan isoilla kierroksilla kun sytytyspuola oli loppusuoralla. Pari kuukautta tuosta eteenpäin alkoi pyöriä kahdella pytyllä kun puola antautui lopullisesti. Uudella puolalla löytyi autosta sellaisia tehoja joita ei tiennyt siinä olevankaan aiemmin :lol:

Re: Vikakoodit P1635 ja P1000

Lähetetty: 12 Loka 2016 17:42
Kirjoittaja ffxr2i
Puola kuten kaikki muutkin sytkä vermeet on vaihdettu ilman tuloksia. Tosin puola on joku halpa ebay:n ihme joten ihan 100% varma siiyä ei voi olla. Viikonloppuna pääsee paremmin tutkimaan alipaine letkut yms.