Sivu 1/1

Sierra jäi kakkoseksi

Lähetetty: 21 Kesä 2015 19:02
Kirjoittaja tursas
..Virittäjissä... :cry:
Noo, monta muuta romua jäi taakse... :D

Re: Sierra jäi kakkoseksi

Lähetetty: 21 Kesä 2015 20:41
Kirjoittaja duckworth
Mun mielestä kyllä tällä kaudella Virittäjissä Sierraa enemmän jäi mieleen se Manta, sori nyt vaan Fordistit :D

Re: Sierra jäi kakkoseksi

Lähetetty: 22 Kesä 2015 15:39
Kirjoittaja Jheinonen
Hieno Sierra oli ja hyvin perkas..parempi omasta mielestä kun 3 kirjaimen ihme

Re: Sierra jäi kakkoseksi

Lähetetty: 23 Kesä 2015 10:52
Kirjoittaja tursas
Joopati joo, siinä oli muistaakseni vakioalusta ja jarrut, lisättynä 500 hepan myllyllä ja Salo kehu ajo-ominaisuuksia erinomaisiksi ja hienoiksi, kun Manta ei meinannu pysyä tiellä... 8-)

Re: Sierra jäi kakkoseksi

Lähetetty: 23 Kesä 2015 13:12
Kirjoittaja duckworth
tursas kirjoitti:Joopati joo, siinä oli muistaakseni vakioalusta ja jarrut, lisättynä 500 hepan myllyllä ja Salo kehu ajo-ominaisuuksia erinomaisiksi ja hienoiksi, kun Manta ei meinannu pysyä tiellä... 8-)
Kyllä mun mielestä paljon upeampaa kun tuollasta 70-luvun kevyttä vapaastihengittävää alle 200 heppasta takavetoa (Mantaa) viedään pienessä luistossa ja vesiliirrossa lätäkköjen yli, sillä se vaatii jo kuskiltakin jotain. Ei sillä onhan Sierrakin vaikeampi ajaa kuin muut samaan segmenttiin mahtuvat takavedot, mutta ei ihan vedä haastavuudeltaan varmaan vertoja itseään vanhemmille vehkeille? Ja joutuuhan tollasella alitehoisella ooppelilla taistelemaan eri lailla kuin 500hv Sierralla, että pääsee jonkinlaisiin tuloksiin.

Hyvä auto ja tiellä pysyvä auto eivät ole aina sama asia, jos haastetta etsii :)

E: Toki olen kolme Mk1 3d- Sierraa, joista kaksi yhä itsellä, omistanut ja tykästynyt kyseiseen korimalliin, mutta mun ajotaidot ei olekaan rata/rallimiesten tasoa, joten Sierrakin on ihan haastava vietävä :D