Sivu 1/1

Kiertokanget

Lähetetty: 27 Helmi 2006 19:09
Kirjoittaja robe
Mistäköhän sais teettämällä kiertokankia? Prostreet tekee, mutta min 20KPL erissä??hullua!! Jos on halukkait niin pistetäänkö kimppatilaus? Ei viittis itelleen ostaa ihan viittä settiä.N:1700:- Ois hinta yhteen osotteeseen lähetettynä


Isot kirjaimet vaihdettu pieniin. Ylläpito.

Lähetetty: 27 Helmi 2006 19:15
Kirjoittaja Jaakko85
Ei tarvi huutaa.

Lähetetty: 27 Helmi 2006 20:23
Kirjoittaja s.o.h.c
Jaakko85 kirjoitti:Ei tarvi huutaa.
Myytihin mettää. Ostettihin viimesen päälle härveli.

Lähetetty: 27 Helmi 2006 20:41
Kirjoittaja Bootsi
Miks ihmeessä pitää TEETTÄÄ?? kaupasta saa kyllä valmiitakin. :roll:

Lähetetty: 28 Helmi 2006 19:19
Kirjoittaja robe
siinähän se just on kato.meitsin autoon ei saa niitä...taikka ei näköjään ainaka suomesta

Lähetetty: 28 Helmi 2006 19:34
Kirjoittaja Bootsi
robe kirjoitti:siinähän se just on kato.meitsin autoon ei saa niitä...taikka ei näköjään ainaka suomesta
Mikähän se "meitsin" auto on.. tai tarkemmin, mikä moottori siinä on? :?

Lähetetty: 28 Helmi 2006 20:01
Kirjoittaja TuningUkkeli
Seo on rope :lol:

Lähetetty: 28 Helmi 2006 20:08
Kirjoittaja ylimark
PO-Metal tekee kiertareita pienemmissäki erissä mittojen mukaan.

Lähetetty: 28 Helmi 2006 21:05
Kirjoittaja robe
just äsken sain selville saman. eli siis p.o metallin...ford probe 2.2l turbo.samaa mottii ei oo missää muussa vehkees.rakennettu sportsaloonin 2.2l mazdan pohjalta,sisuskalut on eri joten tähän autoon saa tiettyi palikoita todella niukasti..

Lähetetty: 01 Maalis 2006 13:58
Kirjoittaja jouni
Etsi esim. Eaglen kangista vaikka himpun alkuperäisiä pidemmät ja tilaa sitten niihin sopivat Wisecon tai Rossin mittatilausmännät. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Vaatii vähän perhtymistä ja vertailua, mutta maksaa kyllä vaivan.

Lähetetty: 01 Maalis 2006 14:01
Kirjoittaja jouni
Vaikka tietty kannattaisi miettiä, että mitkä on tehotavoitteet ja käytettävät ahtopaineet eli miten pitkälle loppupeleissä alkuperäisillä kangilla ja männillä pääsisi. Ja ratkeaako se motti ensin muualta kuin noista em. roippeista. Mitäs kestää laatikko jne?

Lähetetty: 04 Maalis 2006 07:26
Kirjoittaja turbiiniriesa
jouni kirjoitti:Etsi esim. Eaglen kangista vaikka himpun alkuperäisiä pidemmät ja tilaa sitten niihin sopivat Wisecon tai Rossin mittatilausmännät. Ei se sen monimutkaisempaa ole.

Vaatii vähän perhtymistä ja vertailua, mutta maksaa kyllä vaivan.
just noin ja onko puristukset kuinka matalat>onko varaa vähä kantin nousta,eli ne himpun pidemmät vaan suoraa silloin kiinni.

sitähän vois periaatteessa sillon ahtoja vähä pudottaa ja teho ei välttämättä muutu olleenkaa ja vääntö ala-alueella ennen turbon heräämistä silloin parempi.

Lähetetty: 04 Maalis 2006 19:12
Kirjoittaja JesseT
Tuolta vaan valitset firman:
http://www.performancemarket.com/conrods.htm

Ainakin Saenz tekee edullisesti (500-600$) laadukkaita veivejä 4kpl erissäkin.

Lähetetty: 05 Maalis 2006 10:37
Kirjoittaja jouni
Esim. Flatlanderracingilta jos saisi soviteltua Scat h-profiili Fordin small blockin veiveistä, löytyy sieltä muitakin:

Ford SB 4340 Forged H-Beam Connecting Rods

pituus alakaula
5.090", 2.123" Pin, ARP 8740 Bolts $399
5.400", 2.200" Pin, ARP 8740 Bolts $399
5.400", 2.100" Pin, ARP 8740 Bolts $399
5.400", 2.123" Pin, ARP 8740 Bolts $399
5.400", 2.123" Pin, ARP 8740 Bolts $399
5.955", 2.311" Pin, ARP 8740 Bolts $429
6.125", 2.311" Pin, ARP 8740 Bolts $429
6.200", 2.311" Pin, ARP 8740 Bolts $429


Ja nuo siis 8kpl sarjoja eli siinä olisi kahteen neloskoneeseen. Tuohon päälle rahti ($100?) + alv. 22% + tullia muutama %.

http://www.flatlanderracing.com