Sivu 1/1
Fse 3 ruiskusäädin
Lähetetty: 16 Helmi 2006 17:50
Kirjoittaja TuningUkkeli
Joskus oli tuosta juttua mutta enpä löytänyt että missä.
Siis olikos ihmisillä minkälaisia kokemuksia? Ainut järkevän hintainen mutta jos on ihan paska niin sitten ei mitään järkeä
Kertokaa avoimesti

Lähetetty: 17 Helmi 2006 17:59
Kirjoittaja turbiiniriesa
tarkotit vissiin bensanpaineen säädintä
kyl tommosta vapareissa on paljo käytetty ihan kohtuu menestyksellä(itelläkin yhessä vaparissa tommonen ollut ja hyvin pelas).turboautoon en suosittele.
Lähetetty: 17 Helmi 2006 20:27
Kirjoittaja TuningUkkeli
No juurikin se. Luin vaan moposporttii niin tuli se ruiskusäädin sieltä vaikka bensapaineensäädinhän se on

Burtonilla vaan kattelin kiinteitä niin 70-90puntaa

Lähetetty: 18 Helmi 2006 08:29
Kirjoittaja RabaFari
Jos alkuperäinen säädin toimii niin tuskin on järkevää hankkia tuollaista fse säädintä kun alkuperäiselläkin säätimellä saa monesti bensanpaineita nostettua jos tarvetta on

Lähetetty: 18 Helmi 2006 13:46
Kirjoittaja TuningUkkeli
RabaFari kirjoitti:Jos alkuperäinen säädin toimii niin tuskin on järkevää hankkia tuollaista fse säädintä kun alkuperäiselläkin säätimellä saa monesti bensanpaineita nostettua jos tarvetta on

Saa nostettua?? Moukaroidaankos se kasaan niinkuin joskus on muka sellaista käyttäneet??
Lähetetty: 18 Helmi 2006 14:47
Kirjoittaja jaska74
ei sitä moukaroida, vaan kevyesti puristetaan, mutta kyllä, olet oikeassa
Lähetetty: 18 Helmi 2006 15:10
Kirjoittaja TuningUkkeli
No juurikin tuota tarkoitin.. Onnistuu tai sitten ei

Lähetetty: 18 Helmi 2006 19:32
Kirjoittaja turbiiniriesa
voi onnistua tai sit ei...kannattaa sit ainakin hommata painemittari et näkee nousiko paine.tosin se tarvii olla myös kaupallisten mallienkin kanssa.samaten suositeltavaa hommata myös soesmittari jotta näät miten seokset menee kun paineet nousi.
en suosittele kasaan hakkaamista,mutta en yleensäkkään muutenkaan suosi tommosia "vippaskonsteja"jotka saattaa silti joskus toimia.joskus taas sit ei toimi kunnolla.
nooh kukin tyylillään ja kokeilemalla siitä selviää

Lähetetty: 18 Helmi 2006 19:43
Kirjoittaja TuningUkkeli
turbiiniriesa kirjoitti:voi onnistua tai sit ei...kannattaa sit ainakin hommata painemittari et näkee nousiko paine.tosin se tarvii olla myös kaupallisten mallienkin kanssa.samaten suositeltavaa hommata myös soesmittari jotta näät miten seokset menee kun paineet nousi.
en suosittele kasaan hakkaamista,mutta en yleensäkkään muutenkaan suosi tommosia "vippaskonsteja"jotka saattaa silti joskus toimia.joskus taas sit ei toimi kunnolla.
nooh kukin tyylillään ja kokeilemalla siitä selviää

Entisessä Hondassa oli hakattu... Toimi miten toimi

Ei minusta nyt 70e kovin kallis sijoitus ole + mittari...

Lähetetty: 18 Helmi 2006 20:46
Kirjoittaja AnttiR
turbiiniriesa kirjoitti:turboautoon en suosittele.
Miksi?
Lähetetty: 18 Helmi 2006 20:58
Kirjoittaja turbiiniriesa
AnttiR kirjoitti: Miksi?
ainakin itelläni oli paineissa heittelyä ajon aikana.
Lähetetty: 18 Helmi 2006 22:40
Kirjoittaja siipicossu
turbiiniriesa kirjoitti:
ainakin itelläni oli paineissa heittelyä ajon aikana.
Tottakai paineet pitää imusarjan paineen mukaan muuttuakin.
Lähetetty: 19 Helmi 2006 08:38
Kirjoittaja turbiiniriesa
siipicossu kirjoitti:Tottakai paineet pitää imusarjan paineen mukaan muuttuakin.
tottakai muutuukin,mut ihan "vedon"aikanakin oli välillä paineissa eroja>siis samoilla ahtopaineilla ajettuna.
Lähetetty: 19 Helmi 2006 15:36
Kirjoittaja koskar
EFi-escortin säätimestä kaiketi pystyy muokata säädettävä:
"The EFi injection system is very easy to set up when engine modifications have been made because there is an adjustable fuel pressure regulator already built into the system. Prise off the cap and underneath is a 4mm allen key screw. Wind this in to raise the fuel pressure. One full turn increases the pressure by about 7 psi and is about as much as most engine mods need to get the fueling right at the top end." Lähde.
Lähetetty: 19 Helmi 2006 18:15
Kirjoittaja overboost
Ohc:ssa ei voi säätää, doch:ssa voi säätää, kun ottaa tulpan päältä pois.
Lähetetty: 19 Helmi 2006 19:13
Kirjoittaja siipicossu
turbiiniriesa kirjoitti:
tottakai muutuukin,mut ihan "vedon"aikanakin oli välillä paineissa eroja>siis samoilla ahtopaineilla ajettuna.
Sitten sulla on säädin rikki
Lähetetty: 19 Helmi 2006 22:17
Kirjoittaja turbiiniriesa
niin saattaa olla ollut rikki,kuullut vaan et on muillakin ollut samanlaisia ongelmia.joten siksi(minä) en sitä suosittele turboautoon.
vaparissa ei ollut ongelmia,mut silloin ei kyllä tarvinnu olla niin tarkkanakaan noista paineista,koska siihen riitti ku tuplissa oli tarpeeks isot pääsuuttimet
voihan se muilla toimia.eikun kokeilemaan...