Sivu 1/1

Fiesta 1.4 1988 kaasutin

Lähetetty: 31 Heinä 2014 19:44
Kirjoittaja pekka63
Kyseessä fiesta 1.4 vm.1988. Käsittääkseni kyseessä on Weber DFTM käsiryypyllä.
Tyhjäkäynti aivan sammumisen partaalla, ja päästöt todella rajut. Tulpat aivan nokiset.
Kun otan ilmanpuhdistajalta imusarjaan menevän letkun irti, niin tyhjäkäynti nopeutuu,
elikkäs vaikuttaa että kone ei saa tarpeeksi happea. Ilmanputsari melkein uusi ja tulpat
samoin. Kierroksilla pelaa aivan normaalisti. Kulutus tosin aivan älytön. Mikä avuksi.
Onko kellään kaasaria,tai hyviä neuvoja ?

Re: Fiesta 1.4 1988 kaasutin

Lähetetty: 01 Elo 2014 12:46
Kirjoittaja nurppa
Pura kaasari ja putsaa kaikki suutimet + koko kaasari.

Re: Fiesta 1.4 1988 kaasutin

Lähetetty: 04 Elo 2014 11:12
Kirjoittaja tursas
pekka63 kirjoitti:Kyseessä fiesta 1.4 vm.1988. Käsittääkseni kyseessä on Weber DFTM käsiryypyllä.
Tyhjäkäynti aivan sammumisen partaalla, ja päästöt todella rajut. Tulpat aivan nokiset.
Kun otan ilmanpuhdistajalta imusarjaan menevän letkun irti, niin tyhjäkäynti nopeutuu,
elikkäs vaikuttaa että kone ei saa tarpeeksi happea. Ilmanputsari melkein uusi ja tulpat
samoin. Kierroksilla pelaa aivan normaalisti. Kulutus tosin aivan älytön. Mikä avuksi.
Onko kellään kaasaria,tai hyviä neuvoja ?
Minkälainen se systeemi siinä ilmanputsarissa, että ottaako se kaasari kuuman ilman pakosarjalta vai kylmän putkesta. Mä olen tukkinut/pistäny poikki sen alipaineletkun kaasarin/imusarjan päästä ruuvilla. Ja sieltä ilmanputsarin päästä kattonu, että se saa kylmää ilmaa suoraan putkesta ja ottanut tötterön veke siitä välistä pakosarjalle. Nokiset tulpat ja päästöt kertoo siitä, että ryyppy jää päälle, mikä taas selviää katsomalla = ryyppyläppä makaa kiinni.
Sitten siellä on vielä se ensiökurkun toisioläppä tjs. siellä alhaalla, jonka pitäisi aueta alipaineella, sekin voi olla jumissa. Ei muuta kuin ilmanputsari veke, kone käyntiin, kaasua ja päältä kurkkimaan.