Sivu 1/1

Sytyskatkoksia

Lähetetty: 23 Heinä 2014 13:24
Kirjoittaja jiipee1
Löytyskö tämmöseen tämmöseen ajatuksia/ratkaisua

Muijan Ford Tourneoon(Bensa 1,8)vm 2003 Tehtiin venttiiliremppa pari viikkoo sitten. Ykkös sylinterin pakoventtili palanut..

Remontin jälkeen alko tosi ongelmat tyhjäkäynti humppaa ja auto pätkii.Venttilirempan jäkeen on vaihdettu puola,tulpat,johdot molemmat lambdat,ilmamassamittari,kampiakselin tunnistin,ajoitus tarkastettu 3 kertaa ok..puristukset ok...tänään kun oli tietokoneen nokassa niin antoi tyhjäkäynnillä sytytyskatkoksia 1 sylinterille mutta kun antaa kierroksia niin ei tule sytytyskatkoksia,,,ainoastaan tyhjäkäynnillä????Ainoa mitä vikaan viittaavaa on vielä vaihtamatta on kampiakseklin asentotunnistin tulee perjantaina...Auto toimi enneen venttiilirempppaan menoa moitteettomasti.Oisko ajatuksia????

Re: Sytyskatkoksia

Lähetetty: 23 Heinä 2014 21:24
Kirjoittaja yritäedes
Tämä nyt on tosiaan vain ajatus; puristukset siis on OK. Onko venttiilinvälykset myös (ei kai tuossa enää hydraulisia nostimia ole?) OK? On tuossa levysäätö (Zetec-E)? Vai peräti Duratec HE kiinteillä nostajilla?

Re: Sytyskatkoksia

Lähetetty: 23 Heinä 2014 21:30
Kirjoittaja jiipee1
Hydrailiset nostimet on joo..tänään käytettiin nokka-akselin tunnistimen johto irti...auto vaan kävi ei mitään vaikutusta.Eikö luulis että auto sammuu jos ton johdon ottaa irti???

Re: Sytyskatkoksia

Lähetetty: 23 Heinä 2014 21:55
Kirjoittaja yritäedes
En ole ihan varma, mutta eiköhän kone käy ilman tuota anturiakin, kun on käyntiin saatu.
Mutta silti - jumittava nostaja tai liian tiukka venttiili on yksi vaihtoehto sytytyskatkoksille, jos muuta ei löydy.