Sivu 1/1

Sierran vauhtipyörästä kyssäriä

Lähetetty: 29 Huhti 2014 22:24
Kirjoittaja Whiplasher
Tästä on vissiin jo ollut keskustelua mutta pitää nyt saada varma tieto kun jäänyt mutuksi selaukset. Eli toi Sierran vauhtipyörä. kyseessä dokki 2.0i. Edelliseen autoon verrattuna on kun maasturilla ajaisi. Vastaa kaasuun pirun hitaasti ja jaksaa liikkua ilman kaasua todella helposti. Kaasutuntuma vaikuttaa muutenkin pirun raskaalta, suorastaan panssarivaunulta, johtuu kuitenkin myös siitä että mulla on toi kaasuvaijeri tosi jäykkä. Onko sierran koneessa vaan ihan helvetin raskas vauhtipyörä, 8,5kg sain tietooni että ainaki oharissa olisi vakiona? Paljon sitkeämmältä toi kone tuntuu kun accordin kone mihin jo vuoden verran kerkesin tottua. kaasua sai painaa aina paljon ja kiersi todella herkästi. Pitkään jo ihmetellyt että onko kyseessä ihan silkka riesan ominaisuus. Mulla siis ollut sierra vasta kuukauden, ja paljon ollut ihmettelemistä, ihan eri auto kuin vanha :mrgreen:

Re: Sierran vauhtipyörästä kyssäriä

Lähetetty: 30 Huhti 2014 01:30
Kirjoittaja ekkeri69
kyllähän se dohcissa tosi raskas on.muutenkin tuntuu olevan tehot melko alhaalla. varsinkin tollanen nelikko tuntuu tosi laiskalta pitävällä kelillä. talvella sitten pääsee vasta oikeuksiin.

Re: Sierran vauhtipyörästä kyssäriä

Lähetetty: 30 Huhti 2014 01:41
Kirjoittaja Whiplasher
näinhän se on, hetki meni tottua kun ei tunnu kiertävän sitten millään, onhan se neliveto vähän turha muutenkin kesäkuumilla. mutta kyllä tolla on kiva ajaa ruuhkassa kun ei joka liikkeellelähdössä tarvii kaasua polkea kuin hullu huoraa. ex japanin muovipulkassa sai taas senkin edestä painella menopoljinta liikkeelle lähdöissä. kyllä tolla on mukava ajaa, vaikka vähän panssarivaunulta tuntuu, en tuollaisen muotoseikan vuoksi lähde mitään vauhtipyörän kevennysurakoita tekemään. turhat työt tehdään kun tärkeät on tehty (eli ei koskaan)