OHC NOKKA-Akselista ???
OHC NOKKA-Akselista ???
mistä saisi selville kyseisen nokka-akselin arvoja?
Päässä on merkinnät: 3517 bac2 AA 16
Minkälainen tai merkkinen nokka olisi hyvä sierran OHC turbo moottoriin???
Nokan kuvan näkee: http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?p ... 8C#PicShow
Ja muita projektiin liittyviä kuvia: http://www.gfoto.com/UserAlbum.asp?uid= ... lid=102911
Päässä on merkinnät: 3517 bac2 AA 16
Minkälainen tai merkkinen nokka olisi hyvä sierran OHC turbo moottoriin???
Nokan kuvan näkee: http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?p ... 8C#PicShow
Ja muita projektiin liittyviä kuvia: http://www.gfoto.com/UserAlbum.asp?uid= ... lid=102911
Re: OHC NOKKA-Akselista ???
spetke kirjoitti:Minkälainen tai merkkinen nokka olisi hyvä sierran OHC turbo moottoriin???
search.php
aiheesta on noin miljoona kirjotusta
Focus 1.0 edition a6 2017
Ja aksu puhuu kokemuksesta. I know.Aksu kirjoitti:kyllä sillä vakiollakin pääsee tuonne 300 hv tehoille helposti.

Hei aksu muuten... olis sul kaasarin vai ruiskun vakionokka?
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Ekassa oli muistaakseen kaasarikonen nokka ja nykyisessä on is nokka.
Ekan koneen penkitys 1,2 paineilla tuli tän näköistä jälkeä 98:lla mut 95:nenkaan ei tuottanut mitään ongelmia edes kesällä noilla paineilla.Tämä sitten katosi pihasta eräänä yönä.Eikä tuo pelännyt paineita,kytkin vaan lopui 1,7 kohdalla.
Ekan koneen penkitys 1,2 paineilla tuli tän näköistä jälkeä 98:lla mut 95:nenkaan ei tuottanut mitään ongelmia edes kesällä noilla paineilla.Tämä sitten katosi pihasta eräänä yönä.Eikä tuo pelännyt paineita,kytkin vaan lopui 1,7 kohdalla.
gti golo palloilija
Meillä on Caprissa ainakin tuo nokka-->Burtonin vääntävä nokka, jossa asteita 266 ja nostoo 11,68. Aiemmin oli tosi jyrkkä joka oli tarkoitettu lähinnä vapareihin tai turbonokan aihioksi. Nyt auto on todella paljon kierrosherkempi.
Toivon mukaan uuden ahtimen kanssa toimii yks yhteen ja päästään paremmille ajoille kuin viime kesänä
Toivon mukaan uuden ahtimen kanssa toimii yks yhteen ja päästään paremmille ajoille kuin viime kesänä

Ei mee mihkään.....com
^Ilmeisesti BF134:nen.Oli ihan mukavan tuntuinen to3:sen ja to3/4 sen kanssa,veti alhaalta ja toimi koko kierros alueen mukavasti.
Hieman yli suurella ahtimella tuli penkitettyätuo samainen kone tuolla bf134:sen kanssa 1,2 paineilla.Tuon jälkeen vaihdoin 3/4:sen ja sillä kerkesikin sitten nauttimaan vain hetken ennen katoamista,mutta veti huomattavasti paremmin kuin tuossa lapussa olevilla käyrillä(paljon alempaa).
Hieman yli suurella ahtimella tuli penkitettyätuo samainen kone tuolla bf134:sen kanssa 1,2 paineilla.Tuon jälkeen vaihdoin 3/4:sen ja sillä kerkesikin sitten nauttimaan vain hetken ennen katoamista,mutta veti huomattavasti paremmin kuin tuossa lapussa olevilla käyrillä(paljon alempaa).
gti golo palloilija