toinen asia: edessä notkuu joskus myös hieman varttuneimpia naishenkilöitä jonkun aivan törkeän kompressori-mesen tai jonkun miljoona-bemarin kanssa. miksi ostaa auto joka kulkee suunnilleen kolmea sataa ja jäädä sitten matelemaan ihmisten eteen???

'Krisse kirjoitti:Aika yleistäviä mielipiteitä tuossa, mutta joku joskus otti esille asian että hattupäiset kuljettajat ne tuntuvat eniten ongelmia aiheuttavan liikenteessä. Oli sitten lippis, pipo, karvareuhka tai mikä tahansa, niin tuon voisin vaikka allekirjoittaakin
Jos olet corolloilla ajanut niin tiedät että nopeusmittari heittää lähes poikkeuksetta n.10km/h (90-luvun alun katiskat ainakin). Eli mittari näytää liian vähän mutta sitä rollan mittaria vaan tuijotetaan silmä kovana.Mondeomies kirjoitti:ollaan kaverin kanssa asiaa pidemmän aikaa pidetty silmällä ja todettu että corolla-kuskit on aina edessä liikenteessä. painelevat neljääkymppiä kuudenkympin alueella tms. onko muilla havaintoja?
toinen asia: edessä notkuu joskus myös hieman varttuneimpia naishenkilöitä jonkun aivan törkeän kompressori-mesen tai jonkun miljoona-bemarin kanssa. miksi ostaa auto joka kulkee suunnilleen kolmea sataa ja jäädä sitten matelemaan ihmisten eteen???
en tiiä tosta. ainakin se on laiskempi ku vastaavankokoisella moottorilla varustettu ekkeri ja ei sekään mikään tykki oleft79 kirjoitti:ite ajelin tossa vähäaikaa sitte COROLLLALLLA...
en ollu ainakaan tien tuke... kun 80 kympin alueella
meni samanlainen corolla ja sen edessä Wanha paha hiace
100:sta... niin itte painelin vielä ohi...
no hetken kuluttua huomasin että oli jo 160 mittarissa...![]()
![]()
piti vähä hiljentää...![]()
kun ei tollasella 1.6 16v i 3d corollalla pysty edes ajamaan alle satasta....![]()