Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Oliskos kellään tietoa letkujen kiinnityksistä.
Kaasari on mallia solex (yksikurkkuinen) joka on ollut stoccaturbossa orkkiksena.
Löytyy bensan tulo ja poisto, ahto tulee varmasti kiihdytyspumpun liittimeen, ja kurkun liittimestä menee tod.näk. jakajalle.
MUTTA sitten on vielä useita letkunpaikkoja joka puolella...
Rattimiehen erottaa siitä, että se on vielä pelissä mukana vaikka peli on jo menetetty.
Nykyajan filosofiaa...
Ne alimmat kaksi isoa eivät mene minnekään (ovat tukossa).
Kiihdytyspumppua vastapäätä oleva on rikastiinpiirissä kiinni ja se vedetään letkulla sivuun moottorin päältä, rikastinpiirin kalvon rikkoontuessa bensa ruuttaa turvallisempaan paikkaan pois pakosarjasta (eli jätetään myös avoimeksi).
nii onks stockan urpoi ollu niiku noit solexei ja webereit kumpiaki vai onks toi solex joku webukan malli.. ku itelläni on weber 32.. tai siis oli nyt on EFI.
hatch88 kirjoitti:Aiheeseen melkein liittyen, josko joku stockkaturboista tietävä jos osaisi kertoa, ovatko nuo 1.3, 1.6 ja 2.0 pakosarjat samanlaisia?
Taitaa ne olla, paitsi että ilmeisesti nuissa pienemmissä on käytetty vakiopakosarjaa, johon on ruuvattu sellainen välikappale johon tulee turbo kiinni. Se toinen on sitten se parempi, eli sellainen mihin turbo tulee suoraan kiinni...